Dezinformacja jest jednym z największych zagrożeń dla świata – takie wnioski płyną z opublikowanego niedawno Global Risks Raport 2024.* Dlatego apel o zrównoważoną komunikację jest coraz bardziej naglący. Wydaje się, że głównym adresatem tego postulatu są media, dziennikarze i agendy państwowe. Jednak jest to wyzwanie stojące także przed specjalistami od public relations. Czy branża PR sprosta temu wyzwaniu i w jaki sposób może…
czytaj więcejMedia Społecznościowe i cały proces budowania wizerunku firmy/marki to obecnie nieodzowny element każdej działalności. Profesjonalnie prowadzone konta w social mediach pozwalają na zwiększenie zasięgu swoich działań właścicielom firm z różnych branż. W dzisiejszym scyfryzowanym świecie osiągnięcie sukcesu nie polega już wyłącznie na umiejętnościach zawodowych i doświadczeniu. Personal branding, czyli budowanie własnej marki osobistej, stało się kluczowym elementem, zwłaszcza w erze…
czytaj więcejW miniony piątek, 1 grudnia, Aleksandra Dik, dyrektor zarządzająca Adventure Media poprowadziła 3 lekcje przedsiębiorczości w Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 2 w Katowicach. Zajęcia są częścią projektu realizowanego przez Stowarzyszenie Przedsiębiorcy z wyboru oraz Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach, której Adventure Media – wiemy, jak robić dobry PR jest członkiem. Celem projektu jest inspirowanie…
czytaj więcejRafal Brzoska, założyciel i prezes InPost , został odznaczony Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski za wybitne zasługi w działalności na rzecz rozwoju polskiej gospodarki, za działalność społeczną i charytatywną. Uroczystość odbyła się 11 listopada 2023 r. w warszawskim Belwederze. Z tej okazji przypominamy wywiad, jakiego Rafał Brzoska udzielił nam w marcu 2019 r. do wydawanego przez nas magazynu Biznes…
czytaj więcejWiększa swoboda, możliwość realizacji własnych pomysłów, potencjalnie wyższe dochody i poczucie satysfakcji – to tylko niektóre z korzyści, jakie niesie za sobą przejście z zatrudnienia na etacie do własnej działalności gospodarczej. Dla wielu ekspertów w danej dziedzinie lub osób z bogatym doświadczeniem zawodowym, ta droga może być fascynującym wyzwaniem. Ale od czego zacząć, aby zbudować swoją markę biznesową i odnieść sukces? Rozpoznanie potencjału: Twój unikalny…
czytaj więcejW dzisiejszym scyfryzowanym świecie osiągnięcie sukcesunie nie polega już wyłącznie na umiejętnościach zawodowych i doświadczeniu. Personal branding, czyli budowanie własnej marki osobistej, stało się nieodzownym elementem, zwłaszcza w erze mediów społecznościowych. W tym artykule przyjrzymy się tej fascynującej dziedzinie, która pozwala jednostkom budować swoją reputację i osiągać cele, wykorzystując potencjał platform społecznościowych. Zacznijmy od podstaw Zacznijmy od kilku ogólnych zasad, które…
czytaj więcej