Aktualności

13 listopada 2023

Rafał Brzoska z odznaczeniem

Rafal Brzoska, założyciel i prezes InPost , został odznaczony Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski za wybitne zasługi w działalności na rzecz rozwoju polskiej gospodarki, za działalność społeczną i charytatywną. Uroczystość odbyła się 11 listopada 2023 r. w warszawskim Belwederze. Z tej okazji przypominamy wywiad, jakiego Rafał Brzoska udzielił nam w marcu 2019 r. do wydawanego przez nas magazynu Biznes w Mieście. Założyciel InPostu…

czytaj więcej
31 października 2023

OD EKSPERTA DO PRZEDSIĘBIORCY: Jak Rozpocząć działalność na własny rachunek i zbudować swoją markę biznesową

Większa swoboda, możliwość realizacji własnych pomysłów, potencjalnie wyższe dochody i poczucie satysfakcji – to tylko niektóre z korzyści, jakie niesie za sobą przejście z zatrudnienia na etacie do własnej działalności gospodarczej. Dla wielu ekspertów w danej dziedzinie lub osób z bogatym doświadczeniem zawodowym, ta droga może być fascynującym wyzwaniem. Ale od czego zacząć, aby zbudować swoją markę biznesową i odnieść sukces? Rozpoznanie potencjału: Twój unikalny…

czytaj więcej
18 października 2023

PERSONAL BRENDING. Dobre praktyki budowania marki osobistej w mediach społecznościowych.

W dzisiejszym scyfryzowanym świecie osiągnięcie sukcesunie nie polega już wyłącznie na umiejętnościach zawodowych i doświadczeniu. Personal branding, czyli budowanie własnej marki osobistej, stało się nieodzownym elementem, zwłaszcza w erze mediów społecznościowych. W tym artykule przyjrzymy się tej fascynującej dziedzinie, która pozwala jednostkom budować swoją reputację i osiągać cele, wykorzystując potencjał platform społecznościowych. Zacznijmy od podstaw Zacznijmy od kilku ogólnych zasad, które…

czytaj więcej
6 października 2023

WSZYSCY TO NIKT. DLACZEGO WARTO ZNAĆ GRUPĘ DOCELOWĄ SWOICH DZIAŁAŃ KOMUNIKACYJNYCH

Określenie grupy docelowej stanowi fundamentalny krok w każdej strategii komunikacyjnej i marketingowej. Twoje działania promocyjne powinny być ukierunkowane na konkretne osoby, grupy lub organizacje, które mają największy potencjał aby stać się Twoimi klientami. Dowiedz się dlaczego warto znać swoją grupę docelową oraz poznaj kilka sposobów, które Ci to ułatwią. Zacznijmy od tego, że brak określenia grupy docelowej w działaniach komunikacyjnych…

czytaj więcej
26 września 2023

ROLA PR W PROCESIE KOMUNIKOWANIA ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU

W świecie, w którym rynek jest przesycony różnymi produktami i usługami, klienci stają się coraz bardziej świadomi i wymagający, a firmy prześcigają się w pomysłach na przekaz marketingowy. Kluczowym czynnikiem stało się to, jaki wpływ przedsiębiorstwo ma m.in. na środowisko naturalne i otoczenie społeczne. Z tego powodu ulega też zmianie rola PR w organizacji. Nie jest nią (tylko) kształtowanie wizerunku firmy, ale także świadomość odpowiedzialności za całokształt komunikacji…

czytaj więcej
19 lipca 2023

Konkurs na Raporty Zrównoważonego Rozwoju i ESG

Trwa nabór do konkursu na Raporty Zrównoważonego Rozwoju i ESG. Konkurs jest adresowany do firm, organizacji i instytucji, które opublikowały polskojęzyczne raporty ESG, CSR, wpływu lub raporty zintegrowane za rok 2022. Swój udział należy zgłosić do 31 lipca br. poprzez formularz. Udział w konkursie nie wiąże się z opłatami. Tematyka ESG i zrównoważonego rozwoju jest nam niezwykle bliska, i z chęcią promujemy takie działania.

czytaj więcej