Blog

<strong>Autentyczność w komunikacji i PR: Buduj trwałe relacje z klientami</strong> image
9 września 2024 Autentyczność w komunikacji i PR: Buduj trwałe relacje z klientami

W dzisiejszym świecie, w którym każdy z nas jest bombardowany setkami komunikatów każdego dnia, autentyczność stała się kluczowym elementem budowania trwałych relacji. W public relations (PR), gdzie podstawą sukcesu jest zaufanie, autentyczna komunikacja z klientami to nie tylko chwilowy trend, lecz fundament długoterminowego sukcesu. Czym jest autentyczność w PR? Autentyczność to szczerość, przejrzystość i konsekwencja w komunikacji. To umiejętność przedstawiania prawdziwego obrazu firmy, jej wartości…

TAGI agencja public relations Public Relations

<strong>SIŁA MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH: Aksam i Paluszki Beskidzkie</strong> image
30 lipca 2024 SIŁA MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH: Aksam i Paluszki Beskidzkie

Media społecznościowe w dzisiejszych czasach to nie tylko narzędzie komunikacji, ale potężna platforma, która może kształtować opinię publiczną, mobilizować społeczności i wywierać realny wpływ na działania firm oraz ludzi. Historia firmy Aksam, producenta popularnych Paluszków Beskidzkich z Osieka spod Oświęcimia, stanowi doskonały tego przykład. Pożar W nocy 12 na 13 lipca firma Aksam stanęła w obliczu katastrofy. Pożar zniszczył ogromną część infrastruktury, prowadząc…

TAGI Adventure Media Public Relations

3 elementy budowania MARKI OSOBISTEJ image
16 kwietnia 2024 3 elementy budowania MARKI OSOBISTEJ

Chcesz budować markę osobistą? Oto trzy kluczowe elementy, które warto wziąć pod uwagę: 1. Autentyczność: Bądź sobą, ale swoją lepszą wersją. Twoja marka osobista powinna być odzwierciedleniem tego, kim jesteś, ale także aspiracją tego, kim chcesz być. Ludzie są przyciągani do autentyczności, więc nie bój się pokazać swojej osobowości i wartości, które reprezentujesz. 2. Konsekwencja: Spójność buduje zaufanie.

<strong>NOWY ETAP ROZWOJU ADVENTURE MEDIA</strong> image
19 stycznia 2024 NOWY ETAP ROZWOJU ADVENTURE MEDIA

Adventure Media, agencja public relations, która od 15 lat pomaga swoim klientom w budowaniu skutecznej komunikacji i wizerunku, z początkiem 2024 roku Adventure Media stała się częścią Instytutu Wspierania Biznesu, firmy specjalizującej się w komunikacji czynników ESG i zrównoważonego rozwoju. Adventure Media od samego początku była zorientowana na społeczną odpowiedzialność biznesu (CSR). Powstanie a następnie wejście w strukturę Instytutu Wspierania Biznesu…

TAGI Adventure Media

SZUKAJ NA BLOGU
TAGI
#CSR #ESG #SDGs #AdventureMedia #csr #sdg #CSR #SDGs #ESG #biznes #działaniewkryzysie #AdventureMedia #firma #koronawirus #kryzys #przeciwdziałaniekryzysowi #przedsiębiorcy #szkolenia #wartość 2023 Adventure Media Adventure Media. dzień sprzątania biurka adventuremedia Agencja PR agencja public relations Aleksandra Dik baltic pice bieg birthday biuletyn biznes Biznes w Mieście blog bmp branża wnętrzarska Cele biznesowe chapel parket chapel parlket content COVID-19 csr czwartek Doceń polskie drewniane podłogi działania Dzień chłopaka Dzień kobiet Dzień szefa e - PR EKMŚP esg Eventy Ewa Kassala Facebook FB w biznesie Fotografia Fotografia w biznesie gazeta gazociąg grafika Higiena Home office ifnorafamet innowator instagram instalacja kapitał marki Katowice Klient komunikacja konferencja Kongres kryzysy w mediach społecznościowych Kuźnia Raciborska LinkedIn Magazyn Magdalena Matusik marketing MCK media media społecznościowe Meta Metawersum monitoring nauczanie zdalne Newsletter nowy tag obsługa imprezy odsiarczalnia olejowana podłoga organizacja Parkieciarz Piątek 13 podcast podłogi podsumowanie podsumowanie2019 Poligrafia półmaraton pomoc poradnik porady PR PR eksperta PR pracodawcy praca zdalna pracazdalna pracodawca Przemysł Public Relations publikacje publikacje w mediach Racibórz rady Rafamet Rafamet S.A. relacje relacje z mediami reputacja RIGwKatowicach rok sdg Seminarium Social Media Sport spotkania spotkanie strategia Stylistka sukces szkolenie targi tbt test tłusty czwartek tokai cobex polska Urodziny Warszawa webinar weranda wizerunek wizerunek atrakcyjnego pracodawcy wizerunek pracodawcy wnętrza wywiad zarządzanie przedsiębiorstwem zarządzanie reputacją