W miniony piątek, 1 grudnia, Aleksandra Dik, dyrektor zarządzająca Adventure Media poprowadziła 3 lekcje przedsiębiorczości w Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 2 w Katowicach. Zajęcia są częścią projektu realizowanego przez Stowarzyszenie Przedsiębiorcy z wyboru oraz Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach, której Adventure Media – wiemy, jak robić dobry PR jest członkiem.
Celem projektu jest inspirowanie i edukowanie młodzieży na temat możliwości rozwoju własnej działalności gospodarczej.
– Było to niesamowite doświadczenie, które pokazało mi, jak wiele talentu, kreatywności i pasji mają młodzi ludzie. Na każdej lekcji rozmawialiśmy o tym, czym jest przedsiębiorczość, jakie są jej zalety i wyzwania, jak znaleźć pomysł na biznes i jak zrealizować wyznaczone sobie cele. Młodzież była bardzo świadoma, wiele z nich myśli o swojej zawodowej przyszłości, ma nawet ciekawe pomysły na biznes. Każda lekcja, choć w tym samym temacie, miała zupełnie inny przebieg, dzięki zaangażowaniu uczniów. Jestem pod wrażeniem kreatywności i odwagi młodzieży, tego jak otwarcie i konstruktywnie dyskutowali ze mną i ze sobą. Widzę w nich potencjał, pasję i determinację, które są niezbędne do osiągnięcia sukcesu w biznesie i w życiu. – mówi Aleksandra Dik.
Serdecznie dziękujemy za zaproszenie do tego projektu, który uważamy za bardzo ważny i potrzebny. Szkole dziękujemy za gościnę i gratulujemy uczniów. Mamy nadzieję, że nasze lekcje były dla nich inspirujące i pomocne, a może nawet zachęciły ich do podjęcia własnej inicjatywy w przyszłości.
Życzymy wszystkim powodzenia w realizacji swoich marzeń i planów!
#publicrelations#lekcewszkole#regionalnaizbagospodarczawkatowicach#katowice#publicrelations
Autentyczność w komunikacji i PR: Buduj trwałe relacje z klientami W dzisiejszym świecie, w którym każdy z nas jest bombardowany setkami komunikatów każdego dnia, autentyczność stała się kluczowym elementem budowania trwałych relacji. W public relations (PR), gdzie podstawą sukcesu jest zaufanie, autentyczna komunikacja z klientami to nie tylko chwilowy trend, lecz fundament długoterminowego sukcesu. CZYTAJ WIĘCEJ NA NASZYM BLOGU…
czytaj więcejMedia społecznościowe w dzisiejszych czasach to nie tylko narzędzie komunikacji, ale potężna platforma, która może kształtować opinię publiczną, mobilizować społeczności i wywierać realny wpływ na działania firm oraz ludzi. Historia firmy Aksam, producenta popularnych Paluszków Beskidzkich z Osieka spod Oświęcimia, stanowi doskonały tego przykład. Cały tekst na naszym blogu…
czytaj więcej