Nasze autorskie szkolenia i kursy opierają się na ponad 14 latach praktycznych doświadczeń w branży public relations i ponad 20 latach doświadczenia we współpracy z mediami. Tym, co nas wyróżnia, jest podejście do społecznej odpowiedzialności biznesu w oparciu o Cele Zrównoważonego Rozwoju oraz znajomość uwarunkowań legislacyjnych w zakresie obowiązków raportowania ESG.
Naszymi szkoleniami chcemy wspierać firmy i organizacje w rozwoju:
w zdobywaniu potrzebnych kompetencji zawodowych w ramach już istniejących zespołów
wspierać w budowie skutecznych zespołów in-house.
Dla kogo szkolenia:
Skuteczna i odpowiedzialna komunikacja w dobie zalewu szumu informacyjnego i fake newsów, do tego coraz trudniejszej sytuacji rynkowej to już nie tylko zabieg wizerunkowy lecz niezbędny element budowania pozycji rynkowej i przewagi konkurencyjnej.
Podczas naszych szkoleń i kursów uczestnicy uzyskają odpowiednią wiedzę i umiejętności, m.in. w zakresie budowania strategii komunikacyjnej, wykorzystania mediów społecznościowych, sytuacji kryzysowych, współpracy z mediami czy też z obszarów takich jak: Cele Zrównoważonego Rozwoju ONZ, społeczna odpowiedzialność biznesu czy raportowanie niefinansowe w oparciu o czynniki ESG.
Na początek zapraszamy do udziału w kursach i szkoleniach dotyczących komunikacji działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) w oparciu o czynniki ESG. To nasza odpowiedź na wyzwania, przed jakimi stoją firmy w perspektywie wchodzących w życie obowiązków prawnych w zakresie raportowania niefinansowego i taksonomii oraz podnoszenia standardów i wdrażania najlepszych praktyk w tym zakresie.
Cele Zrównoważonego Rozwoju w firmie – strategia zarządzania przedsiębiorstwem w czasie ryzyk i kryzysów,
Cele Zrównoważonego Rozwoju Agenda 2030 – Zrównoważone miasta/samorząd
W ramach szkoleń prowadzimy:
grupowe zajęcia zamknięte w siedzibie Klienta, dla grupy wskazanych przez niego uczestników (firma, samorząd, instytucja)
zajęcia indywidualne dla osób, które chcą podnieść swoje kompetencje zawodowe, prowadzone w siedzibie Adventure Media (lub on-line), w godzinach dogodnych dla Uczestnika.
Cena szkolenia: 5000 zł netto (+ 23% VAT) – grupa 10 uczestników.
Cena obowiązuje do 31.12.2022 r. Edit: spytaj o warunki cenowe w 2023 r.
Gwarancja ceny w 2023 r.:
Zarezerwuj szkolenie z gwarancją ceny z 2022 r. do dnia 31.12.2022 r. i zrealizuj je w dowolnym terminie pierwszego półrocza 2023 r.
Sposób płatności z gwarancją ceny w 2023 r.: przedpłata na podstawie FV proforma 50% wartości szkolenia w terminie do dnia 31.12.2022 r.
Cena obejmuje:
Dodatkowy bonus:
2-godzinne konsultacje on-line w zakresie komunikacji działań CSR.
Termin realizacji zajęć: pierwsze półrocze 2023 r., szczegóły ustalamy indywidualnie.
Wymagania techniczne: Klient zapewnia sprzęt multimedialny (rzutnik, projektor ew. nagłośnienie).
Zapoznaj się z programem.
Cena szkolenia: 4500 zł netto (+ 23% VAT) – grupa uczestników
Cena obowiązuje do 31.12.2022 r. Edit: spytaj o warunki cenowe w 2023 r.
Gwarancja ceny w 2023 r.:
Zarezerwuj szkolenie z gwarancją ceny z 2022 r. do dnia 31.12.2022 r. i zrealizuj je w dowolnym terminie pierwszego półrocza 2023 r.
Sposób płatności z gwarancją ceny w 2023 r.: przedpłata na podstawie FV proforma 50% wartości szkolenia w terminie do dnia 31.12.2022 r.
Cena obejmuje:
Dodatkowy bonus:
2-godzinne konsultacje on-line w zakresie komunikacji działań CSR.
Termin realizacji zajęć: pierwsze półrocze 2023 r., szczegóły ustalamy indywidualnie.
Wymagania techniczne: Klient zapewnia sprzęt multimedialny (rzutnik, projektor ew. nagłośnienie).
Cele Zrównoważonego Rozwoju w firmie – strategia zarządzania przedsiębiorstwem w czasie ryzyk i kryzysów
Cele Zrównoważonego Rozwoju Agenda 2030 – Zrównoważone miasta/samorząd
Cena: 1590 zł/osoba (w cenę wliczony jest podatek VAT).
Przy udziale 2 osób, cena 1300 zł/osoba.
Cena obowiązuje do 31.12.2022 r. Edit: spytaj o warunki cenowe w 2023 r.
Gwarancja ceny w 2023 r.:
Zarezerwuj szkolenie z gwarancją ceny z 2022 r. do dnia 31.12.2022 r. i zrealizuj je w dowolnym terminie pierwszego półrocza 2023 r.
Sposób płatności z gwarancją ceny w 2023 r.: przedpłata na podstawie FV proforma 50% wartości szkolenia w terminie do dnia 31.12.2022 r.
Kurs trwa 4 tygodnie i składa się z 8 godzin zajęć stacjonarnych w siedzibie Adventure Media. Istnieje możliwość wyboru opcji 2 tygodnie, po 4 godziny zajęć stacjonarnych.
W ramach zajęć oferujemy możliwość wymiany zdań, dyskusji, omawiania przypadków wskazanych przez Uczestnika, indywidualne podejście, przyjazną i twórczą atmosferę. Zajęcia prowadzone są w systemie warsztatowym.
Termin realizacji zajęć: pierwsze półrocze 2023 r., szczegóły ustalamy indywidualnie.
W cenie:
materiały szkoleniowe – przekazane po szkoleniu w formie elektronicznej
certyfikat uczestnictwa uczestnictwa
2 godzinne konsultacje on-line
przerwa kawowa
Zajęcia prowadzi Aleksandra Dik:
– założycielka i właścicielka agencji Adventure Media, specjalizującej się w działaniach komunikacyjnych z zakresu public relations, odpowiedzialności społecznej biznesu, relacji z mediami i wsparcia działów HR oraz IR,
– absolwentka studiów podyplomowych na kierunku CSR. Cele zrównoważonego rozwoju w strategii firmy na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie,
– absolwentka London School of Public Relations w Warszawie,
– współpracująca z największymi polskimi firmami z branży przemysłowej, energetycznej,
budownictwa oraz realizująca projekty dla lokalnych samorządów,
– z wykształcenia i doświadczenia dziennikarka, od ponad 14 lat realizująca
się zawodowo w dziedzinie public relations,
– członkini Polskiego Stowarzyszeni Public Relations.
Kontakt: Aleksandra Dik, e-mail: aleksandra.dik@adventure.media.pl, tel.: 604 231 738
jak korzystać z mediów społecznościowych by wspierały wizerunek firmy i relacje z odbiorcami
jak prowadzić firmowe biuro prasowe i relacje z mediami,
jak budować wizerunek pracodawcy i eksperta w branży
Autentyczność w komunikacji i PR: Buduj trwałe relacje z klientami W dzisiejszym świecie, w którym każdy z nas jest bombardowany setkami komunikatów każdego dnia, autentyczność stała się kluczowym elementem budowania trwałych relacji. W public relations (PR), gdzie podstawą sukcesu jest zaufanie, autentyczna komunikacja z klientami to nie tylko chwilowy trend, lecz fundament długoterminowego sukcesu. CZYTAJ WIĘCEJ NA NASZYM BLOGU…
czytaj więcejMedia społecznościowe w dzisiejszych czasach to nie tylko narzędzie komunikacji, ale potężna platforma, która może kształtować opinię publiczną, mobilizować społeczności i wywierać realny wpływ na działania firm oraz ludzi. Historia firmy Aksam, producenta popularnych Paluszków Beskidzkich z Osieka spod Oświęcimia, stanowi doskonały tego przykład. Cały tekst na naszym blogu…
czytaj więcej