24 października w warszawskim Centralnym Domu Technologii, dzięki Polskie Stowarzyszenie Public Relations spotkała się branża PR, by rozmawiać o tym, jak technologia zmienia naszą pracę i gdzie w tym wszystkim pozostaje człowiek, a konkretniej pijarowiec.
Adventure Media reprezentowała Aleksandra Dik, dyrektor zarządzająca.
Co wybrzmiało najmocniej?
PSPR Day 2025 był okazją nie tylko do wysłuchania ciekawych wystąpień i debat, ale też do spotkań i rozmów. Wykorzystaliśmy ten czas również na robocze spotkanie Klubu ESG/IR przy PSPR i wreszcie mogliśmy poznać się osobiście, wymieniając doświadczenia i pomysły na dalsze działania.
Dziękujemy Organizatorom PSPR Day 2025 za świetną logistykę, merytoryczny program i możliwość spotkania tylu ważnych głosów w jednym miejscu. Doceniamy gościnność, ciepłe przyjęcie i atmosferę, która sprzyjała rozmowie o tym, co naprawdę istotne dla komunikacji.

Dla nas takie wydarzenia to nie tylko „zwiedzanie targów”, ale praca w terenie: śledzenie trendów, rozwiązań, formatów i nowości w branży eventowej, która może stanowić wartościowy elementem budowania relacji z klientami, partnerami i pracownikami. Dzięki temu jako Adventure Media – wiemy, jak robić dobry PRjesteśmy na bieżąco z…
czytaj więcejDziś w Katowicach rozpoczął się 15 Europejski Kongres MŚP, a już jutro zapraszamy na panel ekspercki pt. „ESG – moda czy konieczność w sektorze MŚP”, który poprowadzi Aleksandra Dik, dyrektor zarządzająca Adventure Media – wiemy, jak robić dobry PR. Serdecznie zapraszamy – 28 października, godz.
czytaj więcej