ESG i Investor Relations to dziś jedne z najważniejszych wyzwań komunikacyjnych firm, bo rynek oczekuje liczb, spójności i zgodności z regulacjami. Dlatego w Polskim Stowarzyszeniu Public Relations (PSPR) powstał Klub ESG & IR, którego współkoordynatorką została Aleksandra Dik, dyrektor zarządzająca Adventure Media (wieloletnia członkini PSPR).
Coraz więcej firm raportuje dane niefinansowe, a inwestorzy i media weryfikują „zielone” deklaracje. Potrzebne są dobre praktyki odpowiedzialnej komunikacji, oparte na faktach, zrozumiałym języku i jasnych źródłach.
To przestrzeń, w której praktycy PR łączą wiedzę i doświadczenie, aby wypracowywać wytyczne i przykłady do zastosowania w codziennej pracy nad komunikacją ESG oraz relacjami z rynkiem finansowym. Klub będzie inicjować spotkania merytoryczne i dzielić się rekomendacjami „co działa, czego unikać”.
W Adventure Media wspieramy marki w rzetelnej, odpowiedzialnej komunikacji, od strategii, relacji z mediami po przegląd ryzyk greenwashingu.
Chcesz uporządkować komunikację ESG/IR i przygotować treści, które bronią się w danych? Napisz do nas:
kontakt@adventure.media.pl

Dla nas takie wydarzenia to nie tylko „zwiedzanie targów”, ale praca w terenie: śledzenie trendów, rozwiązań, formatów i nowości w branży eventowej, która może stanowić wartościowy elementem budowania relacji z klientami, partnerami i pracownikami. Dzięki temu jako Adventure Media – wiemy, jak robić dobry PRjesteśmy na bieżąco z…
czytaj więcejDziś w Katowicach rozpoczął się 15 Europejski Kongres MŚP, a już jutro zapraszamy na panel ekspercki pt. „ESG – moda czy konieczność w sektorze MŚP”, który poprowadzi Aleksandra Dik, dyrektor zarządzająca Adventure Media – wiemy, jak robić dobry PR. Serdecznie zapraszamy – 28 października, godz.
czytaj więcej