Blog

Wartość reputacji image
16 lipca 2019 Wartość reputacji

„Kreowanie wizerunku” – to pojęcie coraz częściej pojawiające się w przestrzeni publicznej, odnoszące się zarówno do firm, produktów, marki jak i osób. Zdarza się, niestety, że jest to określenie pewnej fasady, czegoś na pokaz, niekoniecznie autentycznego. Dzieje się tak wówczas, gdy nie jest ono powiązane z czymś bardzo istotnym, czego nie da się „wykreować”. Mowa o reputacji, która odpowiedzialna jest za nawet 80 proc.

TAGI kapitał marki PR reputacja zarządzanie przedsiębiorstwem zarządzanie reputacją

Reputacja przedsiębiorcy image
13 czerwca 2019 Reputacja przedsiębiorcy

Reputację przedsiębiorstwa buduje się latami, wystarczy chwila, by ją stracić – to powiedzenie Warrena Buffeta jest aktualne szczególnie w odniesieniu do mediów społecznościowych, które są bardzo skutecznym narzędziem biznesowym. Mogą też stać się źródłem kryzysu i poważnych problemów. Dzięki mediom społecznościowym (SM) przestajemy być anonimowi. Świadomi tego powinni być szczególnie przedsiębiorcy, bez względu na branżę…

TAGI FB w biznesie kryzysy w mediach społecznościowych media społecznościowe wizerunek pracodawcy

Rynek pracownika image
6 maja 2019 Rynek pracownika

Brak pracowników to problem, z jakim borykają się pracodawcy. Bywa, że hamuje on rozwój firmy, a nawet uniemożliwia realizację zdobytych zleceń. Jak budować wizerunek atrakcyjnego pracodawcy i wspierać proces rekrutacyjny za pomocą działań public relations – radzi Aleksandra Dik, Dyrektor Zarządzająca Adventure Media,. W poprzednim artykule (Relacje godne zaufania) rozmawialiśmy o tym, czym jest public…

TAGI Adventure Media Aleksandra Dik PR pracodawcy wizerunek atrakcyjnego pracodawcy

Relacje godne zaufania image
7 kwietnia 2019 Relacje godne zaufania

Wydawać by się mogło, że biznes to chłodna kalkulacja kosztów, zysków, strat. Nie bez znaczenia są tu także relacje z otoczeniem, cała sfera emocji, odczuć i przekonań, kształtujących opinię publiczną, które pozwalają na realizację celów biznesowych (choć nie tylko). Tym właśnie – budowaniem relacji, przynoszących wymierne korzyści biznesowe – zajmuje się Adventure Media. Czym jest public relations i jaki ma wpływ…

TAGI Adventure Media agencja public relations Aleksandra Dik relacje z mediami