„Kreowanie wizerunku” – to pojęcie coraz częściej pojawiające się w przestrzeni publicznej, odnoszące się zarówno do firm, produktów, marki jak i osób. Zdarza się, niestety, że jest to określenie pewnej fasady, czegoś na pokaz, niekoniecznie autentycznego. Dzieje się tak wówczas, gdy nie jest ono powiązane z czymś bardzo istotnym, czego nie da się „wykreować”. Mowa o reputacji, która odpowiedzialna jest za nawet 80 proc.
Reputację przedsiębiorstwa buduje się latami, wystarczy chwila, by ją stracić – to powiedzenie Warrena Buffeta jest aktualne szczególnie w odniesieniu do mediów społecznościowych, które są bardzo skutecznym narzędziem biznesowym. Mogą też stać się źródłem kryzysu i poważnych problemów. Dzięki mediom społecznościowym (SM) przestajemy być anonimowi. Świadomi tego powinni być szczególnie przedsiębiorcy, bez względu na branżę…
Brak pracowników to problem, z jakim borykają się pracodawcy. Bywa, że hamuje on rozwój firmy, a nawet uniemożliwia realizację zdobytych zleceń. Jak budować wizerunek atrakcyjnego pracodawcy i wspierać proces rekrutacyjny za pomocą działań public relations – radzi Aleksandra Dik, Dyrektor Zarządzająca Adventure Media,. W poprzednim artykule (Relacje godne zaufania) rozmawialiśmy o tym, czym jest public…
Wydawać by się mogło, że biznes to chłodna kalkulacja kosztów, zysków, strat. Nie bez znaczenia są tu także relacje z otoczeniem, cała sfera emocji, odczuć i przekonań, kształtujących opinię publiczną, które pozwalają na realizację celów biznesowych (choć nie tylko). Tym właśnie – budowaniem relacji, przynoszących wymierne korzyści biznesowe – zajmuje się Adventure Media. Czym jest public relations i jaki ma wpływ…