Druga fala pandemii koronawirusa uderza w działalność wielu przedsiębiorstw. O czym należy pamiętać, aby przetrwać ten trudny okres a klienci o nas nie zapomnieli? Oto kilka cennych wskazówek! Nie warto tracić kontaktu z klientem… W okresie pandemii obowiązkowo należy utrzymywać stały kontakt z odbiorcami. Pamiętajmy, aby na bieżąco przekazywać klientom informacje na temat działalności, ograniczeń wynikających z wprowadzanych obostrzeń czy też…
Pandemia koronawirusa wymusiła na nas sporo zmian, które dotyczą nie tylko działań związanych z ochroną zdrowia (naszego i innych) ale także w dużej mierze systemu pracy. W związku z panującą sytuacją epidemiologiczną wiele firm zdecydowało się na pracę zdalną. Home…
Kryzys w języku greckim oznacza walkę i spór, ale także wybór i rozstrzygnięcie. W języku chińskim oznacza szansę. Widmo kryzysu gospodarczego spowodowanego epidemią koronawirusa sparaliżowało przedsiębiorców bardziej, niż strach przed zachorowaniem. Zanim do tego doszło zapewne większość osób, prowadzących firmy zadawało sobie pytania o to, jak więcej zarobić? Dziś pytanie to brzmi: jak więcej nie stracić? Ale warto zastanowić się nad jeszcze jednym:…
Oszacuj skalę potencjalnego zagrożenia, stwórz scenariusze możliwych działań, poinformuj swoich pracowników o sposobach postępowania na wypadek wystąpienia negatywnych skutków związanych z zagrożeniem koronawirusem. W miarę możliwości powołaj zespół kryzysowy. Przede wszystkim jednak zadbaj o bezpieczeństwo swoich pracowników i ich rodzin. – kilka wskazówek dla przedsiębiorców o tym, jak zabezpieczyć firmę w czasie zagrożenia koronawirusem. Bez względu na liczbę…