Promocja działań społecznie odpowiedzialnych może dostarczyć korzyści nie tylko społeczeństwau, ale również firmie. Jakie narzędzia i kanały promocji warto wykorzystać, aby odpowiednio eksponować zaangażowanie organizacji w szczytne inicjatywy? CSR to coraz ważniejszy obszar działalności przedsiębiorstw. Potocznie kojarzy się z działalnością charytaywną, czyli tym, jak firma wydaje pieniądze. Jednak w praktyce CSR określa to, jak przedsiębiorstwo zarabia pieniądze, czyli…
Pobierz nasz biuletyn 3 FILARY BIZNESU 2023 TRENDY ESG Jaki będzie rok 2023? Doświadczenie minionych dwóch lat podpowiada, że nic nie jest pewne. Niepewność w świecie rozchwianym…
Pracodawcy narzekają na brak pracowników, w szczególności wykwalifikowanych i z doświadczeniem. W tej samej rzeczywistości rynkowej mamy do czynienia z ageizmem, czyli dyskryminacją osób ze względu na wiek. Co ciekawe, zjawisko to jest bardziej widoczne w przypadku ubiegania się o stanowiska specjalistyczne, wymagające doświadczenia zawodowego. Przyczyną problemu może być postawa osób rekrutujących, podchodzących stereotypowo do starszych kandydatów.
Podczas corocznej konferencji Facebook Connect szef Facebooka Mark Zuckerberg przedstawił tak zwane “metawersum” – nowy projekt internetu w połączeniu z wirtualną rzeczywistością. Na koniec swojego przemówienia ujawnił także… że Facebook zmienia nazwę. Nowa nazwa firmy to Meta. Nazwa samego serwisu społecznościowego pozostaje taka sama, zmiana dotyczy jedynie spółki łączącej wszystkie produkty giganta. Jak wyjaśnił Mark Zuckerberg…