Blog

<strong>Dezinformacja – zagrożenie dla świata i wyzwanie dla branży PR</strong> image
18 stycznia 2024 Dezinformacja – zagrożenie dla świata i wyzwanie dla branży PR

Dezinformacja jest jednym z największych zagrożeń dla świata – takie wnioski płyną z opublikowanego niedawno Global Risks Raport 2024.* Dlatego apel o zrównoważoną komunikację jest coraz bardziej naglący. Wydaje się, że głównym adresatem tego postulatu są media, dziennikarze i agendy państwowe. Jednak jest to wyzwanie stojące także przed specjalistami od public relations. Czy branża PR sprosta temu wyzwaniu i w jaki sposób może…

TAGI #CSR #SDGs #ESG #biznes Adventure Media

<strong>OD EKSPERTA DO PRZEDSIĘBIORCY: Jak Rozpocząć działalność na własny rachunek i zbudować swoją markę biznesową</strong> image
31 października 2023 OD EKSPERTA DO PRZEDSIĘBIORCY: Jak Rozpocząć działalność na własny rachunek i zbudować swoją markę biznesową

Większa swoboda, możliwość realizacji własnych pomysłów, potencjalnie wyższe dochody i poczucie satysfakcji – to tylko niektóre z korzyści, jakie niesie za sobą przejście z zatrudnienia na etacie do własnej działalności gospodarczej. Dla wielu ekspertów w danej dziedzinie lub osób z bogatym doświadczeniem zawodowym, ta droga może być fascynującym wyzwaniem. Ale od czego zacząć, aby zbudować swoją markę biznesową i odnieść sukces? Rozpoznanie potencjału: Twój unikalny…

TAGI #CSR #SDGs #ESG #biznes Adventure Media

<strong>PERSONAL BRENDING. Dobre praktyki budowania marki osobistej w mediach społecznościowych.</strong> image
18 października 2023 PERSONAL BRENDING. Dobre praktyki budowania marki osobistej w mediach społecznościowych.

W dzisiejszym scyfryzowanym świecie osiągnięcie sukcesunie nie polega już wyłącznie na umiejętnościach zawodowych i doświadczeniu. Personal branding, czyli budowanie własnej marki osobistej, stało się nieodzownym elementem, zwłaszcza w erze mediów społecznościowych. W tym artykule przyjrzymy się tej fascynującej dziedzinie, która pozwala jednostkom budować swoją reputację i osiągać cele, wykorzystując potencjał platform społecznościowych. Zacznijmy od podstaw Zacznijmy od kilku ogólnych zasad, które…

TAGI Adventure Media Public Relations

<strong>WSZYSCY TO NIKT. DLACZEGO WARTO ZNAĆ GRUPĘ DOCELOWĄ SWOICH DZIAŁAŃ KOMUNIKACYJNYCH</strong> image
6 października 2023 WSZYSCY TO NIKT. DLACZEGO WARTO ZNAĆ GRUPĘ DOCELOWĄ SWOICH DZIAŁAŃ KOMUNIKACYJNYCH

Określenie grupy docelowej stanowi fundamentalny krok w każdej strategii komunikacyjnej i marketingowej. Twoje działania promocyjne powinny być ukierunkowane na konkretne osoby, grupy lub organizacje, które mają największy potencjał aby stać się Twoimi klientami. Dowiedz się dlaczego warto znać swoją grupę docelową oraz poznaj kilka sposobów, które Ci to ułatwią. Zacznijmy od tego, że brak określenia grupy docelowej w działaniach komunikacyjnych…

TAGI #CSR #SDGs #ESG #biznes Adventure Media Public Relations