Dezinformacja jest jednym z największych zagrożeń dla świata – takie wnioski płyną z opublikowanego niedawno Global Risks Raport 2024.* Dlatego apel o zrównoważoną komunikację jest coraz bardziej naglący. Wydaje się, że głównym adresatem tego postulatu są media, dziennikarze i agendy państwowe. Jednak jest to wyzwanie stojące także przed specjalistami od public relations. Czy branża PR sprosta temu wyzwaniu i w jaki sposób może…
Większa swoboda, możliwość realizacji własnych pomysłów, potencjalnie wyższe dochody i poczucie satysfakcji – to tylko niektóre z korzyści, jakie niesie za sobą przejście z zatrudnienia na etacie do własnej działalności gospodarczej. Dla wielu ekspertów w danej dziedzinie lub osób z bogatym doświadczeniem zawodowym, ta droga może być fascynującym wyzwaniem. Ale od czego zacząć, aby zbudować swoją markę biznesową i odnieść sukces? Rozpoznanie potencjału: Twój unikalny…
W dzisiejszym scyfryzowanym świecie osiągnięcie sukcesunie nie polega już wyłącznie na umiejętnościach zawodowych i doświadczeniu. Personal branding, czyli budowanie własnej marki osobistej, stało się nieodzownym elementem, zwłaszcza w erze mediów społecznościowych. W tym artykule przyjrzymy się tej fascynującej dziedzinie, która pozwala jednostkom budować swoją reputację i osiągać cele, wykorzystując potencjał platform społecznościowych. Zacznijmy od podstaw Zacznijmy od kilku ogólnych zasad, które…
Określenie grupy docelowej stanowi fundamentalny krok w każdej strategii komunikacyjnej i marketingowej. Twoje działania promocyjne powinny być ukierunkowane na konkretne osoby, grupy lub organizacje, które mają największy potencjał aby stać się Twoimi klientami. Dowiedz się dlaczego warto znać swoją grupę docelową oraz poznaj kilka sposobów, które Ci to ułatwią. Zacznijmy od tego, że brak określenia grupy docelowej w działaniach komunikacyjnych…