Szkolenie: Cele Zrównoważonego Rozwoju w firmie. Strategia zarządzania przedsiębiorstwem w czasach ryzyk i kryzysów

5 października 2022

Zapraszamy do udziału w kolejnym szkoleniu: : “Cele Zrównoważonego Rozwoju w firmie. Strategia zarządzania przedsiębiorstwem w czasach ryzyk i kryzysów”

Program oraz szczegóły tutaj: 4_Cele Zrównoważonego Rozwoju – szkolenie
Zdobądź poszukiwaną wiedzę w zakresie zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialności
społecznej biznesu. Poszerz swoje zawodowe kompetencje lub też wzmocnij kompetencje
swojego zespołu i firmy.
Tematyka:
Czym są Cele Zrównoważonego Rozwoju i w jaki sposób mogą stać się atutem biznesowym,
gospodarczym i wnieść pozytywny wpływ w rozwój społeczny? Jak definiować ryzyka i zarządzać
nimi dzięki Celom Zrównoważonego Rozwoju, szczególnie w obecnej sytuacji kryzysu
ekonomicznego? W jaki sposób polityka klimatyczna i ryzyka klimatyczne przekładają się na
prowadzenie biznesu? – o tym m.in. dowiedzą się uczestniczy szkolenia.

Miejsce i termin:
EPOKA Miejsce Spotkań, ul. Mariańska 22b, 47-400 Racibórz (parking w podwórzu).
20.10.2022 r., w godz. 8.45-16.00 (przerwy kawowe, przerwa obiadowa).
Zgłoszenia uczestników: do 18.10.2022 r. na adres: aleksandradik@adventure.media.pl
Informacje pod nr.: 604 231 738

Cena szkolenia – zgłoszenie w terminie:
do 14.10. br. 390 zł netto (+ 23% VAT)
od 15.10 br. 520 zł netto (+23% VAT)
Płatność po szkoleniu na podstawie faktury VAT.

Ostatnio dodane artykuły

9 września 2024

Nowy tekst na BLOGU

Autentyczność w komunikacji i PR: Buduj trwałe relacje z klientami W dzisiejszym świecie, w którym każdy z nas jest bombardowany setkami komunikatów każdego dnia, autentyczność stała się kluczowym elementem budowania trwałych relacji. W public relations (PR), gdzie podstawą sukcesu jest zaufanie, autentyczna komunikacja z klientami to nie tylko chwilowy trend, lecz fundament długoterminowego sukcesu. CZYTAJ WIĘCEJ NA NASZYM BLOGU…

czytaj więcej
30 lipca 2024

SIŁA MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH: Aksam i Paluszki Beskidzkie

Media społecznościowe w dzisiejszych czasach to nie tylko narzędzie komunikacji, ale potężna platforma, która może kształtować opinię publiczną, mobilizować społeczności i wywierać realny wpływ na działania firm oraz ludzi. Historia firmy Aksam, producenta popularnych Paluszków Beskidzkich z Osieka spod Oświęcimia, stanowi doskonały tego przykład. Cały tekst na naszym blogu…

czytaj więcej