Zapraszamy do pobrania BEZPŁATNEGO poradnika dotyczącego działań firmy w kryzysie.
Kliknij w link poniżej:
Komunikacja firmy w kryzysie_Poradnik_Adventure Media
Podzieliliśmy go na 6 najważniejszych zagadnień:
1 Oszacuj ryzyka
2. Stwórz scenariusze
3. Szukaj nowych rozwiązań
4. Chroń niematerialne wartości firmy
5. Zarządzaj komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną
6. Kryzys może być szansą
Przygotowaliśmy go z myślą o przedsiębiorcach, którzy stanęli w obliczu problemów związanych z zagrożeniem koronawirusem. To zestaw wskazówek, co mogą zrobić, by zabezpieczyć najistotniejsze aspekty funkcjonowania swoich firm. Trudno o gotowe recepty, wiele zależy od branży a także indywidualnej sytuacji przedsiębiorcy i jego firmy. Mamy nadzieję, że poradnik będzie dla Was inspiracją, pomoże rozwiązać problemy lub choćby zminimalizować ich skutki.
Jeżeli uznacie, że przekazane przez nas treści są wartościowe – udostępnijcie poradnik dalej.
Czekamy na Wasze uwagi, komentarze, sugestie.
Autentyczność w komunikacji i PR: Buduj trwałe relacje z klientami W dzisiejszym świecie, w którym każdy z nas jest bombardowany setkami komunikatów każdego dnia, autentyczność stała się kluczowym elementem budowania trwałych relacji. W public relations (PR), gdzie podstawą sukcesu jest zaufanie, autentyczna komunikacja z klientami to nie tylko chwilowy trend, lecz fundament długoterminowego sukcesu. CZYTAJ WIĘCEJ NA NASZYM BLOGU…
czytaj więcejMedia społecznościowe w dzisiejszych czasach to nie tylko narzędzie komunikacji, ale potężna platforma, która może kształtować opinię publiczną, mobilizować społeczności i wywierać realny wpływ na działania firm oraz ludzi. Historia firmy Aksam, producenta popularnych Paluszków Beskidzkich z Osieka spod Oświęcimia, stanowi doskonały tego przykład. Cały tekst na naszym blogu…
czytaj więcej