Promocja działań społecznie odpowiedzialnych może dostarczyć korzyści nie tylko społeczeństwau, ale również firmie. Jakie narzędzia i kanały promocji warto wykorzystać, aby odpowiednio eksponować zaangażowanie organizacji w szczytne inicjatywy? CSR to coraz ważniejszy obszar działalności przedsiębiorstw. Potocznie kojarzy się z działalnością charytaywną, czyli tym, jak firma wydaje pieniądze. Jednak w praktyce CSR określa to, jak przedsiębiorstwo zarabia pieniądze, czyli…
czytaj więcejCzy sztuczna inteligencja zastąpi ludzi, a wszelką pracę wykonywać będą roboty? Ta koncepcja, rodem z filmów SF, wzbudza sporo emocji, od nadziei na rozwiązanie największych problemów cywilizacyjnych po obawy o zniewolenie, czy wręcz doprowadzenie ludzkości do upadku. Myślimy o tym, jak o scenariuszach z dalekiej przyszłości, tymczasem przeciętny zjadacz chleba na tej planecie już dziś ze sztuczną inteligencją styka się na co dzień. Uczenie maszynowe to obecnie najlepiej rokująca…
czytaj więcej“Jak zmienił się rynek pracy po pandemii. Czy praca zdalna to chwilowy trend, czy też przyszłość naszego rynku?” – tak brzmi tytuł webinaru w którym udział weźmie, jako jedna z panelistek Aleksandra Dik. Panel odbędzie się 12 stycznia, o godzinie 15:00 na platformie ZOOM. W gronie ekspertów głos zabiorą także: dr Barbara Popiel, Collegium Balticum – Akademia Nauk Stosowanych, Joanna…
czytaj więcejSkorzystaj z indywidualnego szkolenia pt.: “Cele Zrównoważonego Rozwoju w firmie – strategia zarządzania przedsiębiorstwem w czasie ryzyk i kryzysów”. Zdobądź kompetencje przyszłości. Pozyskaj poszukiwaną wiedzę w zakresie zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialności społecznej biznesu. Zapisz się już dziś i uzgodnij dogodny termin zajęć. Nasze szkolenie jest odpowiedzią na potrzeby osób, pragnących zdobyć wiedzę z zakresu Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ (Agenda…
czytaj więcejPobierz nasz biuletyn 3 FILARY BIZNESU 2023 TRENDY ESG Jaki będzie rok 2023? Doświadczenie minionych dwóch lat podpowiada, że nic nie jest pewne. Niepewność w świecie rozchwianym…
czytaj więcejAkademia Komunikacji Adventure Media – projekt edukacyjny W ramach Akademii Komunikacji Adventure Media chcemy dzielić się wiedzą z zakresu skutecznej i autentycznej komunikacji firmy czy organizacji z otoczeniem – z pracownikami, partnerami biznesowymi, klientami, lokalną społecznością oraz tego, czym jest społeczna odpowiedzialność biznesu i instytucji publicznych.
czytaj więcej