Promocja działań społecznie odpowiedzialnych może dostarczyć korzyści nie tylko społeczeństwau, ale również firmie. Jakie narzędzia i kanały promocji warto wykorzystać, aby odpowiednio eksponować zaangażowanie organizacji w szczytne inicjatywy?
CSR to coraz ważniejszy obszar działalności przedsiębiorstw. Potocznie kojarzy się z działalnością charytaywną, czyli tym, jak firma wydaje pieniądze. Jednak w praktyce CSR określa to, jak przedsiębiorstwo zarabia pieniądze, czyli staje się istotnym filarem działalności biznesowej.
Działania CSR, czyli społeczna odpowiedzialność biznesu, to coraz częściej podejmowana inicjatywa wśród firm. Nie tylko pomagają one społeczności, ale również wzmacniają wizerunek przedsiębiorstwa.
Jak jednak skutecznie i mądrze promować swoje inicjatywy z obszaru CSR?
SZCZEGÓŁY W NASZYM WPISIE NA BLOGU
Ponad 2 miliony osób na całym świecie uczestniczyło w warsztatach Mozaiki Klimatycznej – interaktywnych zajęciach, które w zrozumiały i angażujący sposób tłumaczą mechanizmy zmian klimatycznych. W Adventure Media prowadzimy te warsztaty. Z tekstu dowiesz się więcej o zajęciach oraz ich specyfice.
czytaj więcejAutentyczność w komunikacji i PR: Buduj trwałe relacje z klientami W dzisiejszym świecie, w którym każdy z nas jest bombardowany setkami komunikatów każdego dnia, autentyczność stała się kluczowym elementem budowania trwałych relacji. W public relations (PR), gdzie podstawą sukcesu jest zaufanie, autentyczna komunikacja z klientami to nie tylko chwilowy trend, lecz fundament długoterminowego sukcesu. CZYTAJ WIĘCEJ NA NASZYM BLOGU…
czytaj więcej