W dzisiejszym scyfryzowanym świecie osiągnięcie sukcesunie nie polega już wyłącznie na umiejętnościach zawodowych i doświadczeniu. Personal branding, czyli budowanie własnej marki osobistej, stało się nieodzownym elementem, zwłaszcza w erze mediów społecznościowych. W tym artykule przyjrzymy się tej fascynującej dziedzinie, która pozwala jednostkom budować swoją reputację i osiągać cele, wykorzystując potencjał platform społecznościowych. Zacznijmy od podstaw Zacznijmy od kilku ogólnych zasad, które…
czytaj więcejOkreślenie grupy docelowej stanowi fundamentalny krok w każdej strategii komunikacyjnej i marketingowej. Twoje działania promocyjne powinny być ukierunkowane na konkretne osoby, grupy lub organizacje, które mają największy potencjał aby stać się Twoimi klientami. Dowiedz się dlaczego warto znać swoją grupę docelową oraz poznaj kilka sposobów, które Ci to ułatwią. Zacznijmy od tego, że brak określenia grupy docelowej w działaniach komunikacyjnych…
czytaj więcejW świecie, w którym rynek jest przesycony różnymi produktami i usługami, klienci stają się coraz bardziej świadomi i wymagający, a firmy prześcigają się w pomysłach na przekaz marketingowy. Kluczowym czynnikiem stało się to, jaki wpływ przedsiębiorstwo ma m.in. na środowisko naturalne i otoczenie społeczne. Z tego powodu ulega też zmianie rola PR w organizacji. Nie jest nią (tylko) kształtowanie wizerunku firmy, ale także świadomość odpowiedzialności za całokształt komunikacji…
czytaj więcejTrwa nabór do konkursu na Raporty Zrównoważonego Rozwoju i ESG. Konkurs jest adresowany do firm, organizacji i instytucji, które opublikowały polskojęzyczne raporty ESG, CSR, wpływu lub raporty zintegrowane za rok 2022. Swój udział należy zgłosić do 31 lipca br. poprzez formularz. Udział w konkursie nie wiąże się z opłatami. Tematyka ESG i zrównoważonego rozwoju jest nam niezwykle bliska, i z chęcią promujemy takie działania.
czytaj więcejCzy wiesz, że skuteczna komunikacja może zwiększyć sprzedaż w Twojej firmie? Komunikacja jest kluczowym elementem sukcesu biznesowego. Odpowiednio prowadzona może przekonać klientów do zakupu, zbudować zaufanie oraz wyróżnić Twoją firmę na rynku. Oto kilka prostych zasad, które warto wziąć pod uwagę: Skup się na tym, co wyróżnia Twoją firmę: Określ unikalne wartości, zalety i korzyści dla klienta. Przekazuj te informacje w sposób jasny,…
czytaj więcejWychodząc naprzeciw potrzebom rynku, wprowadzamy trzy nowe usługi w zakresie obsługi mediów społecznościowych, które pozwolą na zwiększenie zasięgu swoich działań właścicielom lokalnych firm: producentom oraz usługodawcom z różnych branż. 1. Beauty Booster – usługa dedykowana właścicielom i menedżerom salonów beauty/Spa, medycyny i stomatologii. Ulotka Nasza agencja oferuje profesjonalne prowadzenie kont w mediach społecznościowych…
czytaj więcej