Poradnik działań w kryzysie

24 marca 2020

Zapraszamy do pobrania BEZPŁATNEGO poradnika dotyczącego działań firmy w kryzysie.

Kliknij w link poniżej:

Komunikacja firmy w kryzysie_Poradnik_Adventure Media

Podzieliliśmy go na 6 najważniejszych zagadnień:

1   Oszacuj ryzyka
2.  Stwórz scenariusze
3.  Szukaj nowych rozwiązań
4.  Chroń niematerialne wartości firmy
5.  Zarządzaj komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną
6.  Kryzys może być szansą

Przygotowaliśmy go z myślą o przedsiębiorcach, którzy stanęli w obliczu problemów związanych z zagrożeniem koronawirusem. To zestaw wskazówek, co mogą zrobić, by zabezpieczyć najistotniejsze aspekty funkcjonowania swoich firm.  Trudno o gotowe recepty, wiele zależy od branży a także indywidualnej sytuacji przedsiębiorcy i jego firmy. Mamy nadzieję, że poradnik będzie dla Was inspiracją, pomoże rozwiązać problemy lub choćby zminimalizować ich skutki.

Jeżeli uznacie, że przekazane przez nas treści są wartościowe – udostępnijcie poradnik dalej.

Czekamy na Wasze uwagi, komentarze, sugestie.

Ostatnio dodane artykuły

9 września 2024

Nowy tekst na BLOGU

Autentyczność w komunikacji i PR: Buduj trwałe relacje z klientami W dzisiejszym świecie, w którym każdy z nas jest bombardowany setkami komunikatów każdego dnia, autentyczność stała się kluczowym elementem budowania trwałych relacji. W public relations (PR), gdzie podstawą sukcesu jest zaufanie, autentyczna komunikacja z klientami to nie tylko chwilowy trend, lecz fundament długoterminowego sukcesu. CZYTAJ WIĘCEJ NA NASZYM BLOGU…

czytaj więcej
30 lipca 2024

SIŁA MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH: Aksam i Paluszki Beskidzkie

Media społecznościowe w dzisiejszych czasach to nie tylko narzędzie komunikacji, ale potężna platforma, która może kształtować opinię publiczną, mobilizować społeczności i wywierać realny wpływ na działania firm oraz ludzi. Historia firmy Aksam, producenta popularnych Paluszków Beskidzkich z Osieka spod Oświęcimia, stanowi doskonały tego przykład. Cały tekst na naszym blogu…

czytaj więcej