W dzisiejszym świecie, w którym każdy z nas jest bombardowany setkami komunikatów każdego dnia, autentyczność stała się kluczowym elementem budowania trwałych relacji. W public relations (PR), gdzie podstawą sukcesu jest zaufanie, autentyczna komunikacja z klientami to nie tylko chwilowy trend, lecz fundament długoterminowego sukcesu. Czym jest autentyczność w PR? Autentyczność to szczerość, przejrzystość i konsekwencja w komunikacji. To umiejętność przedstawiania prawdziwego obrazu firmy, jej wartości…
Media społecznościowe w dzisiejszych czasach to nie tylko narzędzie komunikacji, ale potężna platforma, która może kształtować opinię publiczną, mobilizować społeczności i wywierać realny wpływ na działania firm oraz ludzi. Historia firmy Aksam, producenta popularnych Paluszków Beskidzkich z Osieka spod Oświęcimia, stanowi doskonały tego przykład. Pożar W nocy 12 na 13 lipca firma Aksam stanęła w obliczu katastrofy. Pożar zniszczył ogromną część infrastruktury, prowadząc…
Chcesz budować markę osobistą? Oto trzy kluczowe elementy, które warto wziąć pod uwagę: 1. Autentyczność: Bądź sobą, ale swoją lepszą wersją. Twoja marka osobista powinna być odzwierciedleniem tego, kim jesteś, ale także aspiracją tego, kim chcesz być. Ludzie są przyciągani do autentyczności, więc nie bój się pokazać swojej osobowości i wartości, które reprezentujesz. 2. Konsekwencja: Spójność buduje zaufanie.
Adventure Media, agencja public relations, która od 15 lat pomaga swoim klientom w budowaniu skutecznej komunikacji i wizerunku, z początkiem 2024 roku Adventure Media stała się częścią Instytutu Wspierania Biznesu, firmy specjalizującej się w komunikacji czynników ESG i zrównoważonego rozwoju. Adventure Media od samego początku była zorientowana na społeczną odpowiedzialność biznesu (CSR). Powstanie a następnie wejście w strukturę Instytutu Wspierania Biznesu…