Szkolenie: Cele Zrównoważonego Rozwoju w firmie. Strategia zarządzania przedsiębiorstwem w czasach ryzyk i kryzysów

5 października 2022

Zapraszamy do udziału w kolejnym szkoleniu: : “Cele Zrównoważonego Rozwoju w firmie. Strategia zarządzania przedsiębiorstwem w czasach ryzyk i kryzysów”

Program oraz szczegóły tutaj: 4_Cele Zrównoważonego Rozwoju – szkolenie
Zdobądź poszukiwaną wiedzę w zakresie zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialności
społecznej biznesu. Poszerz swoje zawodowe kompetencje lub też wzmocnij kompetencje
swojego zespołu i firmy.
Tematyka:
Czym są Cele Zrównoważonego Rozwoju i w jaki sposób mogą stać się atutem biznesowym,
gospodarczym i wnieść pozytywny wpływ w rozwój społeczny? Jak definiować ryzyka i zarządzać
nimi dzięki Celom Zrównoważonego Rozwoju, szczególnie w obecnej sytuacji kryzysu
ekonomicznego? W jaki sposób polityka klimatyczna i ryzyka klimatyczne przekładają się na
prowadzenie biznesu? – o tym m.in. dowiedzą się uczestniczy szkolenia.

Miejsce i termin:
EPOKA Miejsce Spotkań, ul. Mariańska 22b, 47-400 Racibórz (parking w podwórzu).
20.10.2022 r., w godz. 8.45-16.00 (przerwy kawowe, przerwa obiadowa).
Zgłoszenia uczestników: do 18.10.2022 r. na adres: aleksandradik@adventure.media.pl
Informacje pod nr.: 604 231 738

Cena szkolenia – zgłoszenie w terminie:
do 14.10. br. 390 zł netto (+ 23% VAT)
od 15.10 br. 520 zł netto (+23% VAT)
Płatność po szkoleniu na podstawie faktury VAT.

Ostatnio dodane artykuły

17 marca 2025

PR w branży wnętrzarskiej

Najlepsza jakość dębu europejskiego połączona z unikalnym procesem obróbki, niemal 60 odcieniami do wyboru i seriami przywodzącymi na myśl zarówno nowoczesne wnętrza, jak i te pałacowe, czy też te kojarzące się z nadmorskimi tawernami! O podłogach Chapel Parket – podłogi z własną historią można mówić BEZ KOŃCA… Produkty tej marki z którą współpracujemy już wiele lat cieszą oko inwestorów luksusowych (i nie tylko) wnętrz w całej…

czytaj więcej
5 lutego 2025

PR to nie tylko media – nowy wpis na blogu

Wizerunek Twojej firmy kształtuje się na co dzień – w relacjach z pracownikami, klientami i partnerami. Jak te interakcje wpływają na reputację Twojej marki?

czytaj więcej