Chcesz budować wizerunek atrakcyjnego pracodawcy, solidnego wykonawcy, eksperta w swojej dziedzinie? Nie zostawiaj tego przypadkowi. Razem z nami zbudujesz relacje z mediami w sposób przemyślany, systematyczny. Dostarczamy mediom regularnie ciekawych i rzetelnych informacji, zarówno zaplanowanych jak i stanowiących reakcję na bieżące wydarzenia.
Pozytywne publikacje w mediach:
- to pozytywny rozgłos,
- są bardziej wiarygodne od reklam i sponsorowanych tekstów,
- budują prestiż firmy,
- budują zaufanie do działań firmy
Nasze wybrane publikacje – materiały na temat naszych klientów – tutaj.
Proponujemy:
I. Prowadzenie biura prasowego:
- analiza wizerunku w mediach – sprawdzimy czy i w jakim kontekście Twoja firma pojawiała się dotychczas w mediach,
- współpraca z mediami – jesteśmy w kontakcie z redakcjami, odpowiadamy na ich potrzeby i zapytania dostarczając informacji o Twojej firmie,
- przygotowanie informacji prasowych i dostarczenie ich dziennikarzom – piszemy o nowych produktach, Twoich osiągnięciach, ciekawych wydarzeniach dot. firmy,
- obsługa prasowa wydarzeń firmowych (relacje z targów, konferencji i innych eventów),
- organizacja wydarzeń medialnych – konferencje prasowe, briefingi, śniadania prasowe itp
II. Monitoring mediów:
- dostarczamy informacji o publikacjach w mediach, jakie pojawiły się na temat naszego Klienta
- dostarczymy analizy ilościowej i jakościowej publikacji
- dzięki monitoringowi mediów dowiecie się, jak Twoja firma czy też działania są odbierane, jak reaguje na nie potencjalny odbiorca
Są to działania długofalowe. Rozwiązanie dedykowane firmom i instytucjom, którym zależy na zbudowaniu trwałych relacji z mediami i grupami docelowymi.
III. Media społecznościowe:
Media społecznościowe traktujemy jako uzupełnienie działań PR w szerszym kontekście.
Obecność w mediach społecznościowych może przynieść wymierne korzyści biznesowe.
Zaprojektujemy i zrealizujemy działania, które Ci w tym pomogą:
- opracujemy strategię obecności
- będziemy administrować kontem
- przygotujemy wpisy i grafiki
- będziemy monitorować zachowania fanów i odpowiadać na ich reakcje.
Relacje z mediami, obsługa prasowa, biuro prasowe, monitoring mediów, media społecznościowe.