Wirtualny świat “metawersum”?

29 października 2021
Podczas corocznej konferencji Facebook Connect szef Facebooka Mark Zuckerberg przedstawił tak zwane “metawersum” – nowy projekt internetu w połączeniu z wirtualną rzeczywistością.
Na koniec swojego przemówienia ujawnił także… że Facebook zmienia nazwę. Nowa nazwa firmy to Meta. Nazwa samego serwisu społecznościowego pozostaje taka sama, zmiana dotyczy jedynie spółki łączącej wszystkie produkty giganta.
Jak wyjaśnił Mark Zuckerberg podczas czwartkowej konferencji, metawersum będzie społeczną, wirtualną przestrzenią 3D, gdzie będzie można dzielić się doświadczeniami z innymi ludźmi, nawet jeśli nie będzie możliwości, aby być razem, a także robić wspólnie rzeczy niedostępne w świecie fizycznym. – Jestem dumny z tego, co zbudowaliśmy do tej pory i jestem podekscytowany tym, co przed nami – wychodzimy poza to, co jest możliwe dzisiaj, poza ograniczenia ekranów, poza granice odległości i fizyki, w kierunku przyszłości, w której wszyscy będą mogli być ze sobą obecni, tworzyć nowe możliwości i doświadczać nowych rzeczy. To przyszłość, która wykracza poza jakąkolwiek firmę i która zostanie stworzona przez nas wszystkich – powiedział szef Facebooka. [źródło: gazeta.pl].
Zmianie ani funkcjonalności nie ulegają Facebook, Instagram ani Whatsapp. Na razie funkcjonujemy na dotychczasowych zasadach, ale patrzymy w przyszłość i co nam ona może przynieść.

Ostatnio dodane artykuły

17 marca 2025

PR w branży wnętrzarskiej

Najlepsza jakość dębu europejskiego połączona z unikalnym procesem obróbki, niemal 60 odcieniami do wyboru i seriami przywodzącymi na myśl zarówno nowoczesne wnętrza, jak i te pałacowe, czy też te kojarzące się z nadmorskimi tawernami! O podłogach Chapel Parket – podłogi z własną historią można mówić BEZ KOŃCA… Produkty tej marki z którą współpracujemy już wiele lat cieszą oko inwestorów luksusowych (i nie tylko) wnętrz w całej…

czytaj więcej
5 lutego 2025

PR to nie tylko media – nowy wpis na blogu

Wizerunek Twojej firmy kształtuje się na co dzień – w relacjach z pracownikami, klientami i partnerami. Jak te interakcje wpływają na reputację Twojej marki?

czytaj więcej