Wirtualny świat “metawersum”?

29 października 2021
Podczas corocznej konferencji Facebook Connect szef Facebooka Mark Zuckerberg przedstawił tak zwane “metawersum” – nowy projekt internetu w połączeniu z wirtualną rzeczywistością.
Na koniec swojego przemówienia ujawnił także… że Facebook zmienia nazwę. Nowa nazwa firmy to Meta. Nazwa samego serwisu społecznościowego pozostaje taka sama, zmiana dotyczy jedynie spółki łączącej wszystkie produkty giganta.
Jak wyjaśnił Mark Zuckerberg podczas czwartkowej konferencji, metawersum będzie społeczną, wirtualną przestrzenią 3D, gdzie będzie można dzielić się doświadczeniami z innymi ludźmi, nawet jeśli nie będzie możliwości, aby być razem, a także robić wspólnie rzeczy niedostępne w świecie fizycznym. – Jestem dumny z tego, co zbudowaliśmy do tej pory i jestem podekscytowany tym, co przed nami – wychodzimy poza to, co jest możliwe dzisiaj, poza ograniczenia ekranów, poza granice odległości i fizyki, w kierunku przyszłości, w której wszyscy będą mogli być ze sobą obecni, tworzyć nowe możliwości i doświadczać nowych rzeczy. To przyszłość, która wykracza poza jakąkolwiek firmę i która zostanie stworzona przez nas wszystkich – powiedział szef Facebooka. [źródło: gazeta.pl].
Zmianie ani funkcjonalności nie ulegają Facebook, Instagram ani Whatsapp. Na razie funkcjonujemy na dotychczasowych zasadach, ale patrzymy w przyszłość i co nam ona może przynieść.

Ostatnio dodane artykuły

9 września 2024

Nowy tekst na BLOGU

Autentyczność w komunikacji i PR: Buduj trwałe relacje z klientami W dzisiejszym świecie, w którym każdy z nas jest bombardowany setkami komunikatów każdego dnia, autentyczność stała się kluczowym elementem budowania trwałych relacji. W public relations (PR), gdzie podstawą sukcesu jest zaufanie, autentyczna komunikacja z klientami to nie tylko chwilowy trend, lecz fundament długoterminowego sukcesu. CZYTAJ WIĘCEJ NA NASZYM BLOGU…

czytaj więcej
30 lipca 2024

SIŁA MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH: Aksam i Paluszki Beskidzkie

Media społecznościowe w dzisiejszych czasach to nie tylko narzędzie komunikacji, ale potężna platforma, która może kształtować opinię publiczną, mobilizować społeczności i wywierać realny wpływ na działania firm oraz ludzi. Historia firmy Aksam, producenta popularnych Paluszków Beskidzkich z Osieka spod Oświęcimia, stanowi doskonały tego przykład. Cały tekst na naszym blogu…

czytaj więcej