Adventure Media, agencja public relations, która od 15 lat pomaga swoim klientom w budowaniu skutecznej komunikacji i wizerunku, z początkiem 2024 roku Adventure Media stała się częścią Instytutu Wspierania Biznesu, firmy specjalizującej się w komunikacji czynników ESG i zrównoważonego rozwoju.
Adventure Media od samego początku była zorientowana na społeczną odpowiedzialność biznesu (CSR). Powstanie a następnie wejście w strukturę Instytutu Wspierania Biznesu stało się więc naturalnym krokiem w rozwoju firmy i jej oferty.
Instytut Wspierania Biznesu
Powołanie do życia Instytutu Wspierania Biznesu to odpowiedź na rosnące wyzwania i potrzeby rynku w zakresie czynników ESG i zrównoważonego rozwoju. ESG to skrót od Environmental, Social and Governance, czyli środowiskowych, społecznych i ładu korporacyjnego. To trzy obszary, które coraz bardziej wpływają na ocenę i wartość firm, zarówno przez inwestorów, jak i przez klientów, pracowników i partnerów biznesowych.
Instytut Wspierania Biznesu ma za zadanie wspierać przedsiębiorstwa w kwestiach komunikowania czynników ESG, pomóc im zrozumieć związane z tym wymogi i obowiązki oraz przekształcić wyzwania i problemy w przewagę konkurencyjną. Oferta przeznaczona jest dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP), podmiotów, które podlegają obowiązkowi raportowania czynników ESG lub też takich, które chcą podążać drogą zrównoważonego rozwoju. Więcej informacji dostępnych na stronie www.instytutwspieraniabiznesu.pl
Adventure Media
Adventure Media nadal będzie funkcjonować jako osobna marka i wspierać klientów w zakresie budowania wizerunku, obsługi mediów społecznościowych, współpracy z mediami, strategii komunikacyjnych czy też kryzysowych. Oferta agencji jest skierowana do mikroprzedsiębiorstw, niewielkich rodzinnych firm, które chcą budować swoją pozycję rynkową i rozpoznawalność w duchu CSR.
Motto Adventure Media brzmi: budujemy relacje godne zaufania. Niezmiennie wyznajemy zasadę, że biznes społecznie odpowiedzialny to więcej niż biznes. Więcej informacji dostępnych na stronie www.adventure.media.pl
Na czele Instytutu Wspierania Biznesu, jako prezeska zarządu i wspólniczka stoi Aleksandra Dik, założycielka Adventure Media.
Autentyczność w komunikacji i PR: Buduj trwałe relacje z klientami W dzisiejszym świecie, w którym każdy z nas jest bombardowany setkami komunikatów każdego dnia, autentyczność stała się kluczowym elementem budowania trwałych relacji. W public relations (PR), gdzie podstawą sukcesu jest zaufanie, autentyczna komunikacja z klientami to nie tylko chwilowy trend, lecz fundament długoterminowego sukcesu. CZYTAJ WIĘCEJ NA NASZYM BLOGU…
czytaj więcejMedia społecznościowe w dzisiejszych czasach to nie tylko narzędzie komunikacji, ale potężna platforma, która może kształtować opinię publiczną, mobilizować społeczności i wywierać realny wpływ na działania firm oraz ludzi. Historia firmy Aksam, producenta popularnych Paluszków Beskidzkich z Osieka spod Oświęcimia, stanowi doskonały tego przykład. Cały tekst na naszym blogu…
czytaj więcej