O tym, że z twórcami Doceń polskie – program promocyjny współpracujemy już od dłuższego czasu wspominaliśmy niejednokrotnie!
W ramach naszych działań, bierzemy czynny udział w powstawaniu kwartalnika Doceń Dobre Wiadomości – bezpłatnego magazynu promującego polską żywność nagrodzoną znakiem “Doceń polskie”.
Kwartalnik zawiera wywiady z przedstawicielami nagrodzonych firm, prezentacje wyróżnionych produktów, teksty lifestylowe i poradnikowe. Pismo dostarcza ponadto informacji na temat bieżących działań związanych z realizacją programu.
To w nim niejednokrotnie twórcy programu zaznaczają, że jednym z narzędzi proponowanych laureatom programu jest współpraca z Agencją PR, czyli z NAMI za co serdecznie dziękujemy‼️ W tym wydaniu mieliśmy także przyjemność przeprowadzenia wywiadu z Prezesem Zarządu firmy Mas-Ar, Marcinem Ogarem na temat wykorzystania godła “Doceń polskie”.
Magazyn jest dystrybuowany m.in. w hurtowaniach i sieciach handlowych, a wersję elektroniczną (w formacie PDF) można pobrać bezpośrednio z bloga programu promocyjnego „Doceń polskie” ▶️https://mieso.com.pl/pliki/docen_dobre_wiadomosci_nr17.pdf
Ponad 2 miliony osób na całym świecie uczestniczyło w warsztatach Mozaiki Klimatycznej – interaktywnych zajęciach, które w zrozumiały i angażujący sposób tłumaczą mechanizmy zmian klimatycznych. W Adventure Media prowadzimy te warsztaty. Z tekstu dowiesz się więcej o zajęciach oraz ich specyfice.
czytaj więcejAutentyczność w komunikacji i PR: Buduj trwałe relacje z klientami W dzisiejszym świecie, w którym każdy z nas jest bombardowany setkami komunikatów każdego dnia, autentyczność stała się kluczowym elementem budowania trwałych relacji. W public relations (PR), gdzie podstawą sukcesu jest zaufanie, autentyczna komunikacja z klientami to nie tylko chwilowy trend, lecz fundament długoterminowego sukcesu. CZYTAJ WIĘCEJ NA NASZYM BLOGU…
czytaj więcej