Loża Ekspertów oceniła ponad 170 produktów z asortymentu 72 polskich producentów żywności.
Certyfkacja odbyła się 15 maja w Hotelu Centrum w Sosonowcu. Od niemalże samego początku współpracujmey z Organizoatorem Programu Promocyjnego “Doceń polskie” i uczestniczymy w obradach Loży Ekspertów.
Celem realizowanego od 2011 roku przedsięwzięcia jest propagowanie wysokiej jakości produktów spożywczych dostępnych na polskim rynku oraz ich wytwórców. Ich oceną zajmują się specjaliści zawodowo związani z żywnością i technologią żywienia, którzy tworzą Lożę Ekspertów, którzy podejmują decyzję o przyznaniu certyfikatu jakości „Doceń polskie”. Więcej o “Doceń polskie”: http://www.docenpolskie.pl
Więcej o certyfikacji: https://www.facebook.com/AdventureMedia.PR/photos/a.115346271876951/2215247315220159/?type=3&theater
Autentyczność w komunikacji i PR: Buduj trwałe relacje z klientami W dzisiejszym świecie, w którym każdy z nas jest bombardowany setkami komunikatów każdego dnia, autentyczność stała się kluczowym elementem budowania trwałych relacji. W public relations (PR), gdzie podstawą sukcesu jest zaufanie, autentyczna komunikacja z klientami to nie tylko chwilowy trend, lecz fundament długoterminowego sukcesu. CZYTAJ WIĘCEJ NA NASZYM BLOGU…
czytaj więcejMedia społecznościowe w dzisiejszych czasach to nie tylko narzędzie komunikacji, ale potężna platforma, która może kształtować opinię publiczną, mobilizować społeczności i wywierać realny wpływ na działania firm oraz ludzi. Historia firmy Aksam, producenta popularnych Paluszków Beskidzkich z Osieka spod Oświęcimia, stanowi doskonały tego przykład. Cały tekst na naszym blogu…
czytaj więcej