Webinar “Jak tworzyć grupy na facebooku i inne internetowe społeczności”

20 lipca 2020
👉Czym jest społeczność i dlaczego warto ją tworzyć? 👉Na czym polega 𝓽𝓻𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰 w kontekście tworzenia grup np. na Facebooku? 👉Jak wskazać wartość, która wyróżni społeczność na tle innych
i w końcu co ze wspomnianą społecznością ma wspólnego niezobowiązująca 𝕜𝕦𝕔𝕙𝕟𝕚𝕒 i 𝕥𝕒𝕣𝕘𝕠𝕨𝕚𝕤𝕜𝕠?🤔
O tym wszystkim, i wielu innych ciekawych zagadnieniach dowiedzieliśmy z organizowanego przez 👉

Marketer+

🆆🅴🅱🅸🅽🅰🆁🆄 pt. ➡️Jak tworzyć grupy na facebooku i inne internetowe społeczności⬅️, który poprowadziła 👍𝑀𝒶𝓇𝓉𝓎𝓃𝒶 𝒯𝒶𝓇𝓃𝑜𝓌𝓈𝓀𝒶, service design lead w 😎

Socjomania
W trakcie 🆆🅴🅱🅸🅽🅰🆁🆄 poruszono także takie zagadnienia jak:
🔹jakim celom biznesowym mogą służyć społeczności online (np. grupy na Facebooku i LinkedInie),
🔹 jakie pytania należy sobie zadać podczas przygotowań do stworzenia przez markę nowej społeczności w internecie,
🔹 co może być wyróżnikiem budowanej społeczności i jak sprawdzić, czy będzie to wartością dla grupy docelowej,
🔹 co należy przygotować przed założeniem grupy na Facebooku lub innej własnej internetowej społeczności,
🔹 czy każda marka może rozwinąć swoją społeczność online.
‼️Zdobytą w trakcie szkoleń wiedzę wdrażamy w życie i wykorzystujemy we współpracy z klientami. Staramy się być na bieżąco z panującymi w branży trendami a także śledzić zmiany i nowinki na rynku 😎😎😎

Ostatnio dodane artykuły

17 marca 2025

PR w branży wnętrzarskiej

Najlepsza jakość dębu europejskiego połączona z unikalnym procesem obróbki, niemal 60 odcieniami do wyboru i seriami przywodzącymi na myśl zarówno nowoczesne wnętrza, jak i te pałacowe, czy też te kojarzące się z nadmorskimi tawernami! O podłogach Chapel Parket – podłogi z własną historią można mówić BEZ KOŃCA… Produkty tej marki z którą współpracujemy już wiele lat cieszą oko inwestorów luksusowych (i nie tylko) wnętrz w całej…

czytaj więcej
5 lutego 2025

PR to nie tylko media – nowy wpis na blogu

Wizerunek Twojej firmy kształtuje się na co dzień – w relacjach z pracownikami, klientami i partnerami. Jak te interakcje wpływają na reputację Twojej marki?

czytaj więcej