W 2011 roku, z okazji 65-lecia firmy RAFAMET S.A., wydana została “Kronika”. Nasza Agencja #adventuremedia była odpowiedzialna za pomysł oraz realizację tego przedsięwzięcia.
Bogato ilustrowana „Kronika” zawiera ponad 100 archiwalnych zdjęć i 30 obszernych wywiadów z byłymi i obecnymi pracownikami fabryki. Opowiadają w niej historię przedsiębiorstwa przez pryzmat własnych doświadczeń i wspomnień, począwszy od pierwszych lat powojennych po czasy współczesne. Na publikację składają się także materiały archiwalne z Kroniki Zakładowej, „Życia Rafametu”, zakładowej gazety.
Jesteśmy dumni, że mogliśmy tworzyć tak wyjątkowe przedsięwzięcie. Jeśli ten pomysł Was zainspirował – zapraszamy do współpracy.
Autentyczność w komunikacji i PR: Buduj trwałe relacje z klientami W dzisiejszym świecie, w którym każdy z nas jest bombardowany setkami komunikatów każdego dnia, autentyczność stała się kluczowym elementem budowania trwałych relacji. W public relations (PR), gdzie podstawą sukcesu jest zaufanie, autentyczna komunikacja z klientami to nie tylko chwilowy trend, lecz fundament długoterminowego sukcesu. CZYTAJ WIĘCEJ NA NASZYM BLOGU…
czytaj więcejMedia społecznościowe w dzisiejszych czasach to nie tylko narzędzie komunikacji, ale potężna platforma, która może kształtować opinię publiczną, mobilizować społeczności i wywierać realny wpływ na działania firm oraz ludzi. Historia firmy Aksam, producenta popularnych Paluszków Beskidzkich z Osieka spod Oświęcimia, stanowi doskonały tego przykład. Cały tekst na naszym blogu…
czytaj więcej