Niedawno przygotowaliśmy specjalny poradnik https://bit.ly/KomunikacjaFirmywCzasieKryzysu
związany z panującą sytuacją epidemiologiczną, która znacząco wpływa na działalność przedsiębiorstw. W naszym autorskim poradniku zawarliśmy zestaw wskazówek dotyczących tego co firmy mogą zrobić, by zabezpieczyć najistotniejsze aspekty funkcjonowania swoich firm. Trudno o gotowe recepty, wiele zależy od branży a także indywidualnej sytuacji przedsiębiorcy i jego firmy.
Autentyczność w komunikacji i PR: Buduj trwałe relacje z klientami W dzisiejszym świecie, w którym każdy z nas jest bombardowany setkami komunikatów każdego dnia, autentyczność stała się kluczowym elementem budowania trwałych relacji. W public relations (PR), gdzie podstawą sukcesu jest zaufanie, autentyczna komunikacja z klientami to nie tylko chwilowy trend, lecz fundament długoterminowego sukcesu. CZYTAJ WIĘCEJ NA NASZYM BLOGU…
czytaj więcejMedia społecznościowe w dzisiejszych czasach to nie tylko narzędzie komunikacji, ale potężna platforma, która może kształtować opinię publiczną, mobilizować społeczności i wywierać realny wpływ na działania firm oraz ludzi. Historia firmy Aksam, producenta popularnych Paluszków Beskidzkich z Osieka spod Oświęcimia, stanowi doskonały tego przykład. Cały tekst na naszym blogu…
czytaj więcej