Reputacja przedsiębiorstwa

27 lipca 2020
🔶Reputację przedsiębiorstwa buduje się latami, wystarczy chwila, by ją stracić – to powiedzenie 👉Warrena Buffeta jest aktualne szczególnie w odniesieniu do mediów społecznościowych, które są bardzo skutecznym narzędziem biznesowym.
‼️Mogą też jednak stać się źródłem kryzysu i poważnych problemów.☝️
🔶Dzięki mediom społecznościowym przestajemy być anonimowi. Świadomi tego powinni być szczególnie przedsiębiorcy, bez względu na branżę i skalę działalności.‼️
🔶Biznes robi się z ludźmi, dlatego za pomocą prywatnego profilu przedsiębiorca może budować swoją markę osobistą i nawiązywać relacje z potencjalnymi klientami…albo je zepsuć, np. wrzucając zdjęcia z prywatnych imprez, zakrapianych alkoholem, czy też prezentując lub udostępniając kontrowersyjne treści. Kto powierzy swoje pieniądze, firmę, realizację inwestycji, zdrowie, opiekę nad dziećmi itp. osobom, których prywatny profil to jedna wielka impreza lub też w głoszonych przez siebie poglądach nawołują np. do przemocy bądź też innych negatywnych zachowań❓ Czy takie osoby będą w stanie profesjonalnie wywiązywać się ze swych obowiązków? Czy będą uczciwe wobec klientów ❓ Czy klienci będą z nimi bezpieczni ❓
Szczegóły dotyczące reputacji przedsiębiorstw znajdziecie na Naszej stronie internetowej www.adventiremedia.pl w zakładce Blog 🔹 https://adventure.media.pl/blog/media-spolecznosciowe-a-reputacja-przedsiebiorcy/

Ostatnio dodane artykuły

5 lutego 2025

PR to nie tylko media – nowy wpis na blogu

Wizerunek Twojej firmy kształtuje się na co dzień – w relacjach z pracownikami, klientami i partnerami. Jak te interakcje wpływają na reputację Twojej marki?

czytaj więcej
15 stycznia 2025

Warsztaty Mozaiki Klimatycznej w Adventure Media

Ponad 2 miliony osób na całym świecie uczestniczyło w warsztatach Mozaiki Klimatycznej – interaktywnych zajęciach, które w zrozumiały i angażujący sposób tłumaczą mechanizmy zmian klimatycznych. W Adventure Media prowadzimy te warsztaty. Z tekstu dowiesz się więcej o zajęciach oraz ich specyfice.

czytaj więcej