PRzemysł

26 października 2020
By osiągać cele biznesowe w danej branży nie wystarczą znajomość technik sprzedażowych czy też ładne gadżety firmowe.  Potrzebne jest zrozumienie potrzeb klienta, do jakiego chcecie Państwo dotrzeć i/lub przychylność odpowiednich grup docelowych. To znajomość branży i wyzwań, przed jakimi stoi.
❗️Od lat pracujemy dla firm i podmiotów z szeroko pojętego #przemysłu. Zdajemy sobie sprawę z wyzwań technologicznych, uwarunkowań rynkowych, prawnych i środowiskowych. 🔹Zdobytą wiedzę na temat przemysłu łączymy z naszymi kompetencjami w zakresie działań komunikacyjnych (PR). Oferujemy kompleksową, specjalistyczną usługę, stanowiącą wartość dodaną do Państwa działań.
🔸Jak budować wizerunek eksperta w branży, wiarygodnego partnera biznesowego?
🔸Jak budować relacje z lokalną społecznością?
🔸Gdzie szukać okazji do spotkań i rozmów o biznesie?

Ostatnio dodane artykuły

9 września 2024

Nowy tekst na BLOGU

Autentyczność w komunikacji i PR: Buduj trwałe relacje z klientami W dzisiejszym świecie, w którym każdy z nas jest bombardowany setkami komunikatów każdego dnia, autentyczność stała się kluczowym elementem budowania trwałych relacji. W public relations (PR), gdzie podstawą sukcesu jest zaufanie, autentyczna komunikacja z klientami to nie tylko chwilowy trend, lecz fundament długoterminowego sukcesu. CZYTAJ WIĘCEJ NA NASZYM BLOGU…

czytaj więcej
30 lipca 2024

SIŁA MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH: Aksam i Paluszki Beskidzkie

Media społecznościowe w dzisiejszych czasach to nie tylko narzędzie komunikacji, ale potężna platforma, która może kształtować opinię publiczną, mobilizować społeczności i wywierać realny wpływ na działania firm oraz ludzi. Historia firmy Aksam, producenta popularnych Paluszków Beskidzkich z Osieka spod Oświęcimia, stanowi doskonały tego przykład. Cały tekst na naszym blogu…

czytaj więcej