Podsumowanie 2019 roku

10 stycznia 2020

„Każdy przecież początek to tylko ciąg dalszy, a księga zdarzeń zawsze otwarta w połowie.” – jak pisała noblistka Wisława Szymborska, każde nowe otwarcie niesie ze sobą historię minionych, które nieustannie uczą nas i wzbogacają.

Miniony rok był okresem pełnym wyzwań, fascynujących wydarzeń, inspirujących spotkań.

Adventure Media tworzy zespół ludzi z pasją, którzy od kilkunastu lat profesjonalnie zajmują się budowaniem i podtrzymywaniem pozytywnego wizerunku współpracujących z Nami firm. To z kolei wpływa na osiąganie celów biznesowych.

W minionym roku stworzyliśmy łącznie ponad 1120 tekstów prasowych. Przygotowywanie materiałów prasowych jest jednym z istotniejszych aspektów Naszej współpracy z Klientami. Tworzymy merytoryczne teksty dotyczące produktów, nowości technologicznych, działalności marki oraz najważniejszych wydarzeń z życia firmy.

Efektem tych działań jest liczba publikacji Naszych tekstów w mediach branżowych, ogólnopolskich i lokalnych. W zeszłym roku było ich ponad 2 tysiące! Taka liczba była możliwa do osiągnięcia dzięki dobrym relacjom z redakcjami i wzajemnym zaufaniu, na które systematycznie pracujemy.

Liczba publikacji generuje AVE, który W 2019 roku wyniósł ponad 3,5 mln zł. AVE, czyli szacunkowa wartość ekwiwalentu reklamowego. To tylko jeden ze wskaźników mierzony narzędziami wykorzystywanymi w PR. Pamiętajcie, że to nie wartość AVE sama w sobie jest celem działań i potwierdzeniem wartości działań PR, lecz budowanie relacji z odbiorcami, często bezcennych.

To był niezwykle pracowity czas. W minionym roku uczestniczyliśmy w 12. konferencjach. Obsługa eventów czy uczestnictwo z Naszymi Klientami w istotnych wydarzeniach branżowych to nie tylko tysiące przejechanych kilometrów czy tysiące zdjęć, ale przede wszystkim budowanie relacji z Klientem i Jego otoczeniem. To także doskonałe okazje do realizacji nowych pomysłów oraz poznawania nowych osób.

Pełni emocji i nadziei wchodzimy w 2020 rok. Dziękujemy wszystkim, których mieliśmy szczęście spotkać na swojej drodze. To dzięki Wam Nasza praca jest niezwykła i pasjonująca. Przed Nami kolejny rok pełen wyzwań i ambitnych celów.

Ostatnio dodane artykuły

9 września 2024

Nowy tekst na BLOGU

Autentyczność w komunikacji i PR: Buduj trwałe relacje z klientami W dzisiejszym świecie, w którym każdy z nas jest bombardowany setkami komunikatów każdego dnia, autentyczność stała się kluczowym elementem budowania trwałych relacji. W public relations (PR), gdzie podstawą sukcesu jest zaufanie, autentyczna komunikacja z klientami to nie tylko chwilowy trend, lecz fundament długoterminowego sukcesu. CZYTAJ WIĘCEJ NA NASZYM BLOGU…

czytaj więcej
30 lipca 2024

SIŁA MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH: Aksam i Paluszki Beskidzkie

Media społecznościowe w dzisiejszych czasach to nie tylko narzędzie komunikacji, ale potężna platforma, która może kształtować opinię publiczną, mobilizować społeczności i wywierać realny wpływ na działania firm oraz ludzi. Historia firmy Aksam, producenta popularnych Paluszków Beskidzkich z Osieka spod Oświęcimia, stanowi doskonały tego przykład. Cały tekst na naszym blogu…

czytaj więcej