Tłusty Czwartek 🥯🍩 już za nami, my jednak wracamy do tematu prezentując 👉 publikacje Naszego materiału na temat tego święta.
W materiale znajdują się rezultaty Naszych rozmów z przedstawicielami rodzimych piekarni – laureatów Doceń polskie – program promocyjny. Mowa o Piekarnia MIMA, Polskie Piekarnie, Piekarnia Foryś s.c., Piekarni Czajczyk i Piekarni Olszyńskiej.
Dzięki Naszemu tekstowi ➡ Trójka – Program 3 Polskiego Radia zainteresowała się tematem, czego efektem była ➡ obecność Karoliny Szlapańskiej, organizatorki Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie”, podczas porannej audycji dotyczącej właśnie Tłustego Czwartku 😊.
Autentyczność w komunikacji i PR: Buduj trwałe relacje z klientami W dzisiejszym świecie, w którym każdy z nas jest bombardowany setkami komunikatów każdego dnia, autentyczność stała się kluczowym elementem budowania trwałych relacji. W public relations (PR), gdzie podstawą sukcesu jest zaufanie, autentyczna komunikacja z klientami to nie tylko chwilowy trend, lecz fundament długoterminowego sukcesu. CZYTAJ WIĘCEJ NA NASZYM BLOGU…
czytaj więcejMedia społecznościowe w dzisiejszych czasach to nie tylko narzędzie komunikacji, ale potężna platforma, która może kształtować opinię publiczną, mobilizować społeczności i wywierać realny wpływ na działania firm oraz ludzi. Historia firmy Aksam, producenta popularnych Paluszków Beskidzkich z Osieka spod Oświęcimia, stanowi doskonały tego przykład. Cały tekst na naszym blogu…
czytaj więcej