NAGRODA KARTY RÓŻONORODNOŚCI DLA PRACODAWCÓW WSPIERAJĄCYCH #DEI

19 września 2022
Nagroda Karty Różnorodności ma na celu wyróżnienie inicjatyw pracodawców z zakresu DEI (ang. diversity, equity, inclusion – różnorodność, równość, włączanie). Swoje działania w tych obszarach mogą zgłaszać do konkursu firmy, organizacje, uczelnie, instytucje publiczne i samorządy do 16 października br. Udział nie wymaga opłat – czytamy na stronie Forum Odpowiedzialnego Biznesu
🔹Działania, które można zgłaszać do nagrody, to m.in. inicjatywy na rzecz wybranych grup zagrożonych dyskryminacją (np. osoby starsze, rodzice, osoby z niepełnosprawnościami, osoby LGBT+), cykle szkoleniowe i edukacyjne, współpraca międzysektorowa w obszarze różnorodności, ale też dokumenty wspierające zarządzanie różnorodnością w miejscu pracy, np. plan równości płci, polityka antydyskryminacyjna.
🔸Jak wiecie idea społecznej odpowiedzialności i zrównoważenia w biznesie jest nam bliska, dlatego wspieramy związane z tym inicjatywy. Jeżeli więc Twoja firma prowadzi takie działania, lub chciałaby je wprowadzić – przeprowadzimy audyt dobrych praktyk, lub zarekomendujemy odpowiednie działania.
👌Zapraszamy do kontaktu!
👉+48 604 231 738
👉biuro@adventure.media.pl
Nagrody dla pracodawców wspierających różnorodność. Ruszył nabór do pierwszej edycji konkursu – Forum Odpowiedzialnego Biznesu (odpowiedzialnybiznes.pl)

Ostatnio dodane artykuły

17 marca 2025

PR w branży wnętrzarskiej

Najlepsza jakość dębu europejskiego połączona z unikalnym procesem obróbki, niemal 60 odcieniami do wyboru i seriami przywodzącymi na myśl zarówno nowoczesne wnętrza, jak i te pałacowe, czy też te kojarzące się z nadmorskimi tawernami! O podłogach Chapel Parket – podłogi z własną historią można mówić BEZ KOŃCA… Produkty tej marki z którą współpracujemy już wiele lat cieszą oko inwestorów luksusowych (i nie tylko) wnętrz w całej…

czytaj więcej
5 lutego 2025

PR to nie tylko media – nowy wpis na blogu

Wizerunek Twojej firmy kształtuje się na co dzień – w relacjach z pracownikami, klientami i partnerami. Jak te interakcje wpływają na reputację Twojej marki?

czytaj więcej