NAGRODA KARTY RÓŻONORODNOŚCI DLA PRACODAWCÓW WSPIERAJĄCYCH #DEI

19 września 2022
Nagroda Karty Różnorodności ma na celu wyróżnienie inicjatyw pracodawców z zakresu DEI (ang. diversity, equity, inclusion – różnorodność, równość, włączanie). Swoje działania w tych obszarach mogą zgłaszać do konkursu firmy, organizacje, uczelnie, instytucje publiczne i samorządy do 16 października br. Udział nie wymaga opłat – czytamy na stronie Forum Odpowiedzialnego Biznesu
🔹Działania, które można zgłaszać do nagrody, to m.in. inicjatywy na rzecz wybranych grup zagrożonych dyskryminacją (np. osoby starsze, rodzice, osoby z niepełnosprawnościami, osoby LGBT+), cykle szkoleniowe i edukacyjne, współpraca międzysektorowa w obszarze różnorodności, ale też dokumenty wspierające zarządzanie różnorodnością w miejscu pracy, np. plan równości płci, polityka antydyskryminacyjna.
🔸Jak wiecie idea społecznej odpowiedzialności i zrównoważenia w biznesie jest nam bliska, dlatego wspieramy związane z tym inicjatywy. Jeżeli więc Twoja firma prowadzi takie działania, lub chciałaby je wprowadzić – przeprowadzimy audyt dobrych praktyk, lub zarekomendujemy odpowiednie działania.
👌Zapraszamy do kontaktu!
👉+48 604 231 738
👉biuro@adventure.media.pl
Nagrody dla pracodawców wspierających różnorodność. Ruszył nabór do pierwszej edycji konkursu – Forum Odpowiedzialnego Biznesu (odpowiedzialnybiznes.pl)

Ostatnio dodane artykuły

9 września 2024

Nowy tekst na BLOGU

Autentyczność w komunikacji i PR: Buduj trwałe relacje z klientami W dzisiejszym świecie, w którym każdy z nas jest bombardowany setkami komunikatów każdego dnia, autentyczność stała się kluczowym elementem budowania trwałych relacji. W public relations (PR), gdzie podstawą sukcesu jest zaufanie, autentyczna komunikacja z klientami to nie tylko chwilowy trend, lecz fundament długoterminowego sukcesu. CZYTAJ WIĘCEJ NA NASZYM BLOGU…

czytaj więcej
30 lipca 2024

SIŁA MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH: Aksam i Paluszki Beskidzkie

Media społecznościowe w dzisiejszych czasach to nie tylko narzędzie komunikacji, ale potężna platforma, która może kształtować opinię publiczną, mobilizować społeczności i wywierać realny wpływ na działania firm oraz ludzi. Historia firmy Aksam, producenta popularnych Paluszków Beskidzkich z Osieka spod Oświęcimia, stanowi doskonały tego przykład. Cały tekst na naszym blogu…

czytaj więcej