Rozmowy z inspirującymi osobami na ciekawe tematy z przeróżnych dziedzin, to tak naprawdę lwia część naszej pracy!
Pracując dla danego klienta staramy się jak najdokładniej poznać jego obszar działalności, po to by móc swobodnie komunikować się a także przeprowadzać atrakcyjne wywiady!☑️
Rezultaty naszych ostatnich rozmów przeprowadzonych dla BMP – budujemy możliwości porozumienia przeczytać można na stronie www.kierunekbmp.pl. Tam znajdziecie wywiady poruszające zagadnienia związane z m.in. energetyką, farmacją, pompami, chemią, branżą wod-kan czy też spożywczą.
➡️Kierunek Pompy – rozmowa z Senatorem RP, Grzegorzem Peczkisem na temat tego z jakich programów wsparcia technologii mogą korzystać producenci pomp.
http://bit.ly/RPbmp
➡️Kierunek Chemia – rozmowa z Jarosławem Kawulą, Wiceprezesem Zarządu ds. Produkcji i Handlu, Grupy LOTOS S.A. odnośnie projektu EFRA, kluczowej inwestycji Grupa LOTOS http://bit.ly/LOTOSbmp
➡️Kierunek WodKan – rozmowa z Marzeną Wojewódzką rzecznikiem prasowym Woda dla Warszawy MPWiK w m.st. Warszawie S.A. na temat promocji picia wody z kranu. http://bit.ly/MPWiKbmp
Autentyczność w komunikacji i PR: Buduj trwałe relacje z klientami W dzisiejszym świecie, w którym każdy z nas jest bombardowany setkami komunikatów każdego dnia, autentyczność stała się kluczowym elementem budowania trwałych relacji. W public relations (PR), gdzie podstawą sukcesu jest zaufanie, autentyczna komunikacja z klientami to nie tylko chwilowy trend, lecz fundament długoterminowego sukcesu. CZYTAJ WIĘCEJ NA NASZYM BLOGU…
czytaj więcejMedia społecznościowe w dzisiejszych czasach to nie tylko narzędzie komunikacji, ale potężna platforma, która może kształtować opinię publiczną, mobilizować społeczności i wywierać realny wpływ na działania firm oraz ludzi. Historia firmy Aksam, producenta popularnych Paluszków Beskidzkich z Osieka spod Oświęcimia, stanowi doskonały tego przykład. Cały tekst na naszym blogu…
czytaj więcej