Konferencja „Społeczna Odpowiedzialność w Biznesie”

30 listopada 2020
🔹“Społecznie Odpowiedzialne Przedsiębiorstwo, korzyści płynące z CSR” to tytuł prezentacji, którą wygłosi dziś 📣

Aleksandra Dik w trakcie konferencji online „Społeczna Odpowiedzialność w Biznesie”👍
🔹CSR, czyli Corporate Social Responsibility.
W języku polskim pod pojęciem tym kryje się Biznes Społecznie Odpowiedzialny. Jest to koncepcja, która zakłada, że przedsiębiorstwo w swojej strategii uwzględnia interesy społeczne, ochronę środowiska, a także relacje z różnymi grupami interesariuszy [na podst. Wikipedii].
🔹#CSR łączy się także PR! Jak donosi Forum Odpowiedzialnego Biznesu: 👍“Społeczna odpowiedzialność biznesu to odpowiedzialny sposób funkcjonowania firmy w przestrzeni społecznej, ekonomicznej, przyrodniczej. #publicrelations to natomiast strategie informowania o tym, przekonywania do proponowanych rozwiązań i budowanie klimatu akceptacji do poczynań firmy, czyli działania wspierające budowanie reputacji i kreowanie odpowiedniego, założonego wizerunku.”
🔹Aby zapoznać się z morzem cennych informacji związanych z CSR zapraszamy już dziś o 17.00 na konferencję online.
🔹Użytkownicy muszą mieć zainstalowany program gotomeeting, aby móc dołączyć poprzez kliknięcie w podany link.
🔹Zgłoszenia prosimy wysyłać drogą mailową: ▶️ forum-fim@wp.pl◀️
🔹Więcej informacji o wydarzeniu znajdziecie tutaj
📣Organizatorami konferencji jest Stowarzyszenie Przedsiębiorców

Forum Firm z siedzibą w Radlinie

Ostatnio dodane artykuły

15 stycznia 2025

Warsztaty Mozaiki Klimatycznej w Adventure Media

Ponad 2 miliony osób na całym świecie uczestniczyło w warsztatach Mozaiki Klimatycznej – interaktywnych zajęciach, które w zrozumiały i angażujący sposób tłumaczą mechanizmy zmian klimatycznych. W Adventure Media prowadzimy te warsztaty. Z tekstu dowiesz się więcej o zajęciach oraz ich specyfice.

czytaj więcej
9 września 2024

Nowy tekst na BLOGU

Autentyczność w komunikacji i PR: Buduj trwałe relacje z klientami W dzisiejszym świecie, w którym każdy z nas jest bombardowany setkami komunikatów każdego dnia, autentyczność stała się kluczowym elementem budowania trwałych relacji. W public relations (PR), gdzie podstawą sukcesu jest zaufanie, autentyczna komunikacja z klientami to nie tylko chwilowy trend, lecz fundament długoterminowego sukcesu. CZYTAJ WIĘCEJ NA NASZYM BLOGU…

czytaj więcej