Konferencja „Społeczna Odpowiedzialność w Biznesie”

30 listopada 2020
🔹“Społecznie Odpowiedzialne Przedsiębiorstwo, korzyści płynące z CSR” to tytuł prezentacji, którą wygłosi dziś 📣

Aleksandra Dik w trakcie konferencji online „Społeczna Odpowiedzialność w Biznesie”👍
🔹CSR, czyli Corporate Social Responsibility.
W języku polskim pod pojęciem tym kryje się Biznes Społecznie Odpowiedzialny. Jest to koncepcja, która zakłada, że przedsiębiorstwo w swojej strategii uwzględnia interesy społeczne, ochronę środowiska, a także relacje z różnymi grupami interesariuszy [na podst. Wikipedii].
🔹#CSR łączy się także PR! Jak donosi Forum Odpowiedzialnego Biznesu: 👍“Społeczna odpowiedzialność biznesu to odpowiedzialny sposób funkcjonowania firmy w przestrzeni społecznej, ekonomicznej, przyrodniczej. #publicrelations to natomiast strategie informowania o tym, przekonywania do proponowanych rozwiązań i budowanie klimatu akceptacji do poczynań firmy, czyli działania wspierające budowanie reputacji i kreowanie odpowiedniego, założonego wizerunku.”
🔹Aby zapoznać się z morzem cennych informacji związanych z CSR zapraszamy już dziś o 17.00 na konferencję online.
🔹Użytkownicy muszą mieć zainstalowany program gotomeeting, aby móc dołączyć poprzez kliknięcie w podany link.
🔹Zgłoszenia prosimy wysyłać drogą mailową: ▶️ forum-fim@wp.pl◀️
🔹Więcej informacji o wydarzeniu znajdziecie tutaj
📣Organizatorami konferencji jest Stowarzyszenie Przedsiębiorców

Forum Firm z siedzibą w Radlinie

Ostatnio dodane artykuły

17 marca 2025

PR w branży wnętrzarskiej

Najlepsza jakość dębu europejskiego połączona z unikalnym procesem obróbki, niemal 60 odcieniami do wyboru i seriami przywodzącymi na myśl zarówno nowoczesne wnętrza, jak i te pałacowe, czy też te kojarzące się z nadmorskimi tawernami! O podłogach Chapel Parket – podłogi z własną historią można mówić BEZ KOŃCA… Produkty tej marki z którą współpracujemy już wiele lat cieszą oko inwestorów luksusowych (i nie tylko) wnętrz w całej…

czytaj więcej
5 lutego 2025

PR to nie tylko media – nowy wpis na blogu

Wizerunek Twojej firmy kształtuje się na co dzień – w relacjach z pracownikami, klientami i partnerami. Jak te interakcje wpływają na reputację Twojej marki?

czytaj więcej