INNOwacje

10 lutego 2021
⚫Jak konkurować na rynku nie obniżając ceny? – przecież zawsze znajdzie się ktoś, kto zaoferuje jeszcze mniej.
⚫Jak generować wyższe lub też co najmniej satysfakcjonujące marże?
👉Konkurencyjność to nie tylko niska cena, jaką przedsiębiorstwo oferuje swoim potencjalnym klientom. 👉O opłacalności biznesu coraz częściej decyzduje innowacyjność produktu czy też usługi. To atut, za który klient jest gotów zapłacić więcej, niż za standardową ofertę. 👉Generując wyższe marże, przedsiębiorstwo jest w stanie lepiej wynagradzać swoich pracowników i tworzyć im lepsze warunki do pracy. Im lepsza kadra, tym atrakcyjniejsza oferta dla klienta.
➡Innowacyjność, wykorzystanie nowoczesnych technologii, atrybutów przemysłu 4.0 – ma wpływ na efektywność i optymalizację produkcji. Stanowi także o przewadze konkurencyjnej przedsiębiorstwa.
👉Doradzamy, jak wykorzystać te atuty w komunikacji z rynkiem i odbiorcami.
👉Oferujemy PR innowacji, PR innowatora, PR innowacyjnego przedsiębiorstwa.
Zadzwoń już teraz ➡+48 604 231 738

Ostatnio dodane artykuły

17 marca 2025

PR w branży wnętrzarskiej

Najlepsza jakość dębu europejskiego połączona z unikalnym procesem obróbki, niemal 60 odcieniami do wyboru i seriami przywodzącymi na myśl zarówno nowoczesne wnętrza, jak i te pałacowe, czy też te kojarzące się z nadmorskimi tawernami! O podłogach Chapel Parket – podłogi z własną historią można mówić BEZ KOŃCA… Produkty tej marki z którą współpracujemy już wiele lat cieszą oko inwestorów luksusowych (i nie tylko) wnętrz w całej…

czytaj więcej
5 lutego 2025

PR to nie tylko media – nowy wpis na blogu

Wizerunek Twojej firmy kształtuje się na co dzień – w relacjach z pracownikami, klientami i partnerami. Jak te interakcje wpływają na reputację Twojej marki?

czytaj więcej