INNOwacje

10 lutego 2021
⚫Jak konkurować na rynku nie obniżając ceny? – przecież zawsze znajdzie się ktoś, kto zaoferuje jeszcze mniej.
⚫Jak generować wyższe lub też co najmniej satysfakcjonujące marże?
👉Konkurencyjność to nie tylko niska cena, jaką przedsiębiorstwo oferuje swoim potencjalnym klientom. 👉O opłacalności biznesu coraz częściej decyzduje innowacyjność produktu czy też usługi. To atut, za który klient jest gotów zapłacić więcej, niż za standardową ofertę. 👉Generując wyższe marże, przedsiębiorstwo jest w stanie lepiej wynagradzać swoich pracowników i tworzyć im lepsze warunki do pracy. Im lepsza kadra, tym atrakcyjniejsza oferta dla klienta.
➡Innowacyjność, wykorzystanie nowoczesnych technologii, atrybutów przemysłu 4.0 – ma wpływ na efektywność i optymalizację produkcji. Stanowi także o przewadze konkurencyjnej przedsiębiorstwa.
👉Doradzamy, jak wykorzystać te atuty w komunikacji z rynkiem i odbiorcami.
👉Oferujemy PR innowacji, PR innowatora, PR innowacyjnego przedsiębiorstwa.
Zadzwoń już teraz ➡+48 604 231 738

Ostatnio dodane artykuły

9 września 2024

Nowy tekst na BLOGU

Autentyczność w komunikacji i PR: Buduj trwałe relacje z klientami W dzisiejszym świecie, w którym każdy z nas jest bombardowany setkami komunikatów każdego dnia, autentyczność stała się kluczowym elementem budowania trwałych relacji. W public relations (PR), gdzie podstawą sukcesu jest zaufanie, autentyczna komunikacja z klientami to nie tylko chwilowy trend, lecz fundament długoterminowego sukcesu. CZYTAJ WIĘCEJ NA NASZYM BLOGU…

czytaj więcej
30 lipca 2024

SIŁA MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH: Aksam i Paluszki Beskidzkie

Media społecznościowe w dzisiejszych czasach to nie tylko narzędzie komunikacji, ale potężna platforma, która może kształtować opinię publiczną, mobilizować społeczności i wywierać realny wpływ na działania firm oraz ludzi. Historia firmy Aksam, producenta popularnych Paluszków Beskidzkich z Osieka spod Oświęcimia, stanowi doskonały tego przykład. Cały tekst na naszym blogu…

czytaj więcej