Czym jest monitoring mediów i do czego służy?

21 sierpnia 2019

Monitoring to jedno z podstawowych narzędzi w Naszych rękach💪

Pozwala odpowiedzieć na pytanie, jakie media zamieściły informację o danej firmie. Niezależnie od tego, gdzie dana publikacja się ukazała – w prasie, Internecie, Telewizji oraz w Social Mediach. 📊🗞🔈

Dzięki monitoringowi uzyskuje się pełen zestaw informacji na temat wizerunku firmy w mediach. 🧐🤝👍

👉Chcesz wiedzieć co o Twojej firmie „mówią w mediach“? Zapraszamy do kontaktu ☎️☎️ 604 231 738

Ostatnio dodane artykuły

17 marca 2025

PR w branży wnętrzarskiej

Najlepsza jakość dębu europejskiego połączona z unikalnym procesem obróbki, niemal 60 odcieniami do wyboru i seriami przywodzącymi na myśl zarówno nowoczesne wnętrza, jak i te pałacowe, czy też te kojarzące się z nadmorskimi tawernami! O podłogach Chapel Parket – podłogi z własną historią można mówić BEZ KOŃCA… Produkty tej marki z którą współpracujemy już wiele lat cieszą oko inwestorów luksusowych (i nie tylko) wnętrz w całej…

czytaj więcej
5 lutego 2025

PR to nie tylko media – nowy wpis na blogu

Wizerunek Twojej firmy kształtuje się na co dzień – w relacjach z pracownikami, klientami i partnerami. Jak te interakcje wpływają na reputację Twojej marki?

czytaj więcej