BIG IDEA

24 sierpnia 2020
🔶🅢🅣🅡🅐🅣🅔🅖🅘🅐🔶 zwana także 👉𝐁𝐈𝐆 𝐈𝐃𝐄𝐀
to ogólny plan przygotowywany w celu zrealizowania przyjętych założeń. Strategia zawierać powinna przede wszystkim spójne przesłania i wartości, bez względu na kanał oraz sposób komunikacji a także powinna opierać się na konkretnych założeniach.
🔶Warto wspomnieć, że 🔹𝗣𝘂𝗯𝗹𝗶𝗰 𝗥𝗲𝗹𝗮𝘁𝗶𝗼𝗻𝘀🔹 jest złożonym, zaplanowanym procesem komunikacyjnym, który 𝐌𝐔𝐒𝐈 posiadać bardzo dobrze opracowaną strategię. Co więcej, kampanie są zazwyczaj wielopoziomowym działaniem a nie po prostu prostymi etapami następującymi po sobie.
🔶Przy powszechnie panującej obecnie tendencji do integrowania kanałów komunikacji, gdzie koncepcja musi objąć jednocześnie różne dyscypliny komunikacji, na kilku poziomach i w rozbieżnych okresach jest to szczególnie widocznie. (źródło: Poradnikprzedsiębiorcy.pl)
🧐Aby zapoznać się z propozycją działań strategicznych zapraszamy do odwiedzenia Naszej strony

Ostatnio dodane artykuły

15 stycznia 2025

Warsztaty Mozaiki Klimatycznej w Adventure Media

Ponad 2 miliony osób na całym świecie uczestniczyło w warsztatach Mozaiki Klimatycznej – interaktywnych zajęciach, które w zrozumiały i angażujący sposób tłumaczą mechanizmy zmian klimatycznych. W Adventure Media prowadzimy te warsztaty. Z tekstu dowiesz się więcej o zajęciach oraz ich specyfice.

czytaj więcej
9 września 2024

Nowy tekst na BLOGU

Autentyczność w komunikacji i PR: Buduj trwałe relacje z klientami W dzisiejszym świecie, w którym każdy z nas jest bombardowany setkami komunikatów każdego dnia, autentyczność stała się kluczowym elementem budowania trwałych relacji. W public relations (PR), gdzie podstawą sukcesu jest zaufanie, autentyczna komunikacja z klientami to nie tylko chwilowy trend, lecz fundament długoterminowego sukcesu. CZYTAJ WIĘCEJ NA NASZYM BLOGU…

czytaj więcej