BIG IDEA

24 sierpnia 2020
🔶🅢🅣🅡🅐🅣🅔🅖🅘🅐🔶 zwana także 👉𝐁𝐈𝐆 𝐈𝐃𝐄𝐀
to ogólny plan przygotowywany w celu zrealizowania przyjętych założeń. Strategia zawierać powinna przede wszystkim spójne przesłania i wartości, bez względu na kanał oraz sposób komunikacji a także powinna opierać się na konkretnych założeniach.
🔶Warto wspomnieć, że 🔹𝗣𝘂𝗯𝗹𝗶𝗰 𝗥𝗲𝗹𝗮𝘁𝗶𝗼𝗻𝘀🔹 jest złożonym, zaplanowanym procesem komunikacyjnym, który 𝐌𝐔𝐒𝐈 posiadać bardzo dobrze opracowaną strategię. Co więcej, kampanie są zazwyczaj wielopoziomowym działaniem a nie po prostu prostymi etapami następującymi po sobie.
🔶Przy powszechnie panującej obecnie tendencji do integrowania kanałów komunikacji, gdzie koncepcja musi objąć jednocześnie różne dyscypliny komunikacji, na kilku poziomach i w rozbieżnych okresach jest to szczególnie widocznie. (źródło: Poradnikprzedsiębiorcy.pl)
🧐Aby zapoznać się z propozycją działań strategicznych zapraszamy do odwiedzenia Naszej strony

Ostatnio dodane artykuły

17 marca 2025

PR w branży wnętrzarskiej

Najlepsza jakość dębu europejskiego połączona z unikalnym procesem obróbki, niemal 60 odcieniami do wyboru i seriami przywodzącymi na myśl zarówno nowoczesne wnętrza, jak i te pałacowe, czy też te kojarzące się z nadmorskimi tawernami! O podłogach Chapel Parket – podłogi z własną historią można mówić BEZ KOŃCA… Produkty tej marki z którą współpracujemy już wiele lat cieszą oko inwestorów luksusowych (i nie tylko) wnętrz w całej…

czytaj więcej
5 lutego 2025

PR to nie tylko media – nowy wpis na blogu

Wizerunek Twojej firmy kształtuje się na co dzień – w relacjach z pracownikami, klientami i partnerami. Jak te interakcje wpływają na reputację Twojej marki?

czytaj więcej