➡️Europejski Kongres MŚP zbliża się wielkimi krokami. Jak już wiecie jesteśmy partnerem tego ważnego wydarzenia zaś Nasz magazyn 👉Biznes w Mieście PATRONEM MEDIALNYM!
➡️Na tym nie koniec, bowiem w trakcie Kongresu dyrektor 👉Adventure Media – wiemy, jak robić dobry PR Aleksandra Dik w ramach ścieżki AKADEMIA MARKETINGU I SPRZEDAŻY weźmie udział w sesji dotyczącej zarządzaniem kryzysem medialnym!
➡️“Błąd, skandal, utrata reputacji…czyli o tym jak zarządzać kryzysem” – 17 października – g. 13.30 – Międzynarodowe Centrum Kongresowe w Katowicach
Zapraszamy‼️
Zapisów można dokonać tutaj: https://ekmsp.eu/
Autentyczność w komunikacji i PR: Buduj trwałe relacje z klientami W dzisiejszym świecie, w którym każdy z nas jest bombardowany setkami komunikatów każdego dnia, autentyczność stała się kluczowym elementem budowania trwałych relacji. W public relations (PR), gdzie podstawą sukcesu jest zaufanie, autentyczna komunikacja z klientami to nie tylko chwilowy trend, lecz fundament długoterminowego sukcesu. CZYTAJ WIĘCEJ NA NASZYM BLOGU…
czytaj więcejMedia społecznościowe w dzisiejszych czasach to nie tylko narzędzie komunikacji, ale potężna platforma, która może kształtować opinię publiczną, mobilizować społeczności i wywierać realny wpływ na działania firm oraz ludzi. Historia firmy Aksam, producenta popularnych Paluszków Beskidzkich z Osieka spod Oświęcimia, stanowi doskonały tego przykład. Cały tekst na naszym blogu…
czytaj więcej