🅜🅐🅡🅚🅔🅣🅘🅝🅖 🅔🅕🅔🅜🅔🅡🅨🅒🅩🅝🅨

16 września 2020
🔸Ta dość poetycko brzmiąca nazwa kryje stosunkowo proste i powszechne działania, które zna każdy, kto działa
w Social Mediach 😁
🔶Efemeryczny, czyli właściwie jaki? Samo to słowo oznacza po prostu krótkotrwały, przelotny, ulotny, przemijający. Takie właśnie są bardzo popularne ostatnimi czasy relacje na Instagramie, Facebooku czy Snapchat!
🔸Jest to sposób chwilowego, tymczasowego przedstawiania treści, które chcemy, aby inni mogli widzieć np. tylko raz (Snapchat) lub przez określony czas (Facebook, Instagram).
👉Dlaczego warto postawić na content efemeryczny?
🔹Przede wszystkim daje on ZASIĘG.
🔹 Wywołuje natychmiastową reakcję osoby oglądającej w postaci np. zakupu danego produktu bądź zarejestrowania się w konkretnym serwisie. Co więcej, taka reakcja odbiorcy może zostać znacznie przyspieszona dzięki zamieszczonym w niej dodatkowym bodźcom (obniżki cen, gratisy)
🔹 Dzięki takim treściom firma ma szansę pokazać jak działa na co dzień. Wówczas odbiorcy mają szansę zajrzeć do środka firmy z której usług korzystają. Z pewnością jest to pomocne w ukazaniu się jako “ludzkiego brandu” za którym stoją prawdziwi ludzi i a nie boty.
🔶O zaletach contentu efemerycznego możemy jeszcze długo opowiadać! Jeżeli interesują Cię nowinki z dzieciny mediów społecznościowych bądź chciałbyś, aby SM Twojej firmy zyskało powiew świeżości zadzwoń do Nas!

Ostatnio dodane artykuły

17 marca 2025

PR w branży wnętrzarskiej

Najlepsza jakość dębu europejskiego połączona z unikalnym procesem obróbki, niemal 60 odcieniami do wyboru i seriami przywodzącymi na myśl zarówno nowoczesne wnętrza, jak i te pałacowe, czy też te kojarzące się z nadmorskimi tawernami! O podłogach Chapel Parket – podłogi z własną historią można mówić BEZ KOŃCA… Produkty tej marki z którą współpracujemy już wiele lat cieszą oko inwestorów luksusowych (i nie tylko) wnętrz w całej…

czytaj więcej
5 lutego 2025

PR to nie tylko media – nowy wpis na blogu

Wizerunek Twojej firmy kształtuje się na co dzień – w relacjach z pracownikami, klientami i partnerami. Jak te interakcje wpływają na reputację Twojej marki?

czytaj więcej