🅜🅐🅡🅚🅔🅣🅘🅝🅖 🅔🅕🅔🅜🅔🅡🅨🅒🅩🅝🅨

16 września 2020
🔸Ta dość poetycko brzmiąca nazwa kryje stosunkowo proste i powszechne działania, które zna każdy, kto działa
w Social Mediach 😁
🔶Efemeryczny, czyli właściwie jaki? Samo to słowo oznacza po prostu krótkotrwały, przelotny, ulotny, przemijający. Takie właśnie są bardzo popularne ostatnimi czasy relacje na Instagramie, Facebooku czy Snapchat!
🔸Jest to sposób chwilowego, tymczasowego przedstawiania treści, które chcemy, aby inni mogli widzieć np. tylko raz (Snapchat) lub przez określony czas (Facebook, Instagram).
👉Dlaczego warto postawić na content efemeryczny?
🔹Przede wszystkim daje on ZASIĘG.
🔹 Wywołuje natychmiastową reakcję osoby oglądającej w postaci np. zakupu danego produktu bądź zarejestrowania się w konkretnym serwisie. Co więcej, taka reakcja odbiorcy może zostać znacznie przyspieszona dzięki zamieszczonym w niej dodatkowym bodźcom (obniżki cen, gratisy)
🔹 Dzięki takim treściom firma ma szansę pokazać jak działa na co dzień. Wówczas odbiorcy mają szansę zajrzeć do środka firmy z której usług korzystają. Z pewnością jest to pomocne w ukazaniu się jako “ludzkiego brandu” za którym stoją prawdziwi ludzi i a nie boty.
🔶O zaletach contentu efemerycznego możemy jeszcze długo opowiadać! Jeżeli interesują Cię nowinki z dzieciny mediów społecznościowych bądź chciałbyś, aby SM Twojej firmy zyskało powiew świeżości zadzwoń do Nas!

Ostatnio dodane artykuły

15 stycznia 2025

Warsztaty Mozaiki Klimatycznej w Adventure Media

Ponad 2 miliony osób na całym świecie uczestniczyło w warsztatach Mozaiki Klimatycznej – interaktywnych zajęciach, które w zrozumiały i angażujący sposób tłumaczą mechanizmy zmian klimatycznych. W Adventure Media prowadzimy te warsztaty. Z tekstu dowiesz się więcej o zajęciach oraz ich specyfice.

czytaj więcej
9 września 2024

Nowy tekst na BLOGU

Autentyczność w komunikacji i PR: Buduj trwałe relacje z klientami W dzisiejszym świecie, w którym każdy z nas jest bombardowany setkami komunikatów każdego dnia, autentyczność stała się kluczowym elementem budowania trwałych relacji. W public relations (PR), gdzie podstawą sukcesu jest zaufanie, autentyczna komunikacja z klientami to nie tylko chwilowy trend, lecz fundament długoterminowego sukcesu. CZYTAJ WIĘCEJ NA NASZYM BLOGU…

czytaj więcej