Reputacja przedsiębiorstwa

27 lipca 2020
🔶Reputację przedsiębiorstwa buduje się latami, wystarczy chwila, by ją stracić – to powiedzenie 👉Warrena Buffeta jest aktualne szczególnie w odniesieniu do mediów społecznościowych, które są bardzo skutecznym narzędziem biznesowym.
‼️Mogą też jednak stać się źródłem kryzysu i poważnych problemów.☝️
🔶Dzięki mediom społecznościowym przestajemy być anonimowi. Świadomi tego powinni być szczególnie przedsiębiorcy, bez względu na branżę i skalę działalności.‼️
🔶Biznes robi się z ludźmi, dlatego za pomocą prywatnego profilu przedsiębiorca może budować swoją markę osobistą i nawiązywać relacje z potencjalnymi klientami…albo je zepsuć, np. wrzucając zdjęcia z prywatnych imprez, zakrapianych alkoholem, czy też prezentując lub udostępniając kontrowersyjne treści. Kto powierzy swoje pieniądze, firmę, realizację inwestycji, zdrowie, opiekę nad dziećmi itp. osobom, których prywatny profil to jedna wielka impreza lub też w głoszonych przez siebie poglądach nawołują np. do przemocy bądź też innych negatywnych zachowań❓ Czy takie osoby będą w stanie profesjonalnie wywiązywać się ze swych obowiązków? Czy będą uczciwe wobec klientów ❓ Czy klienci będą z nimi bezpieczni ❓
Szczegóły dotyczące reputacji przedsiębiorstw znajdziecie na Naszej stronie internetowej www.adventiremedia.pl w zakładce Blog 🔹 https://adventure.media.pl/blog/media-spolecznosciowe-a-reputacja-przedsiebiorcy/

Ostatnio dodane artykuły

9 września 2024

Nowy tekst na BLOGU

Autentyczność w komunikacji i PR: Buduj trwałe relacje z klientami W dzisiejszym świecie, w którym każdy z nas jest bombardowany setkami komunikatów każdego dnia, autentyczność stała się kluczowym elementem budowania trwałych relacji. W public relations (PR), gdzie podstawą sukcesu jest zaufanie, autentyczna komunikacja z klientami to nie tylko chwilowy trend, lecz fundament długoterminowego sukcesu. CZYTAJ WIĘCEJ NA NASZYM BLOGU…

czytaj więcej
30 lipca 2024

SIŁA MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH: Aksam i Paluszki Beskidzkie

Media społecznościowe w dzisiejszych czasach to nie tylko narzędzie komunikacji, ale potężna platforma, która może kształtować opinię publiczną, mobilizować społeczności i wywierać realny wpływ na działania firm oraz ludzi. Historia firmy Aksam, producenta popularnych Paluszków Beskidzkich z Osieka spod Oświęcimia, stanowi doskonały tego przykład. Cały tekst na naszym blogu…

czytaj więcej