Webinar “Jak tworzyć grupy na facebooku i inne internetowe społeczności”

20 lipca 2020
👉Czym jest społeczność i dlaczego warto ją tworzyć? 👉Na czym polega 𝓽𝓻𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰 w kontekście tworzenia grup np. na Facebooku? 👉Jak wskazać wartość, która wyróżni społeczność na tle innych
i w końcu co ze wspomnianą społecznością ma wspólnego niezobowiązująca 𝕜𝕦𝕔𝕙𝕟𝕚𝕒 i 𝕥𝕒𝕣𝕘𝕠𝕨𝕚𝕤𝕜𝕠?🤔
O tym wszystkim, i wielu innych ciekawych zagadnieniach dowiedzieliśmy z organizowanego przez 👉

Marketer+

🆆🅴🅱🅸🅽🅰🆁🆄 pt. ➡️Jak tworzyć grupy na facebooku i inne internetowe społeczności⬅️, który poprowadziła 👍𝑀𝒶𝓇𝓉𝓎𝓃𝒶 𝒯𝒶𝓇𝓃𝑜𝓌𝓈𝓀𝒶, service design lead w 😎

Socjomania
W trakcie 🆆🅴🅱🅸🅽🅰🆁🆄 poruszono także takie zagadnienia jak:
🔹jakim celom biznesowym mogą służyć społeczności online (np. grupy na Facebooku i LinkedInie),
🔹 jakie pytania należy sobie zadać podczas przygotowań do stworzenia przez markę nowej społeczności w internecie,
🔹 co może być wyróżnikiem budowanej społeczności i jak sprawdzić, czy będzie to wartością dla grupy docelowej,
🔹 co należy przygotować przed założeniem grupy na Facebooku lub innej własnej internetowej społeczności,
🔹 czy każda marka może rozwinąć swoją społeczność online.
‼️Zdobytą w trakcie szkoleń wiedzę wdrażamy w życie i wykorzystujemy we współpracy z klientami. Staramy się być na bieżąco z panującymi w branży trendami a także śledzić zmiany i nowinki na rynku 😎😎😎

Ostatnio dodane artykuły

9 września 2024

Nowy tekst na BLOGU

Autentyczność w komunikacji i PR: Buduj trwałe relacje z klientami W dzisiejszym świecie, w którym każdy z nas jest bombardowany setkami komunikatów każdego dnia, autentyczność stała się kluczowym elementem budowania trwałych relacji. W public relations (PR), gdzie podstawą sukcesu jest zaufanie, autentyczna komunikacja z klientami to nie tylko chwilowy trend, lecz fundament długoterminowego sukcesu. CZYTAJ WIĘCEJ NA NASZYM BLOGU…

czytaj więcej
30 lipca 2024

SIŁA MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH: Aksam i Paluszki Beskidzkie

Media społecznościowe w dzisiejszych czasach to nie tylko narzędzie komunikacji, ale potężna platforma, która może kształtować opinię publiczną, mobilizować społeczności i wywierać realny wpływ na działania firm oraz ludzi. Historia firmy Aksam, producenta popularnych Paluszków Beskidzkich z Osieka spod Oświęcimia, stanowi doskonały tego przykład. Cały tekst na naszym blogu…

czytaj więcej