PR, czyli rzecz o relacjach

3 marca 2020

Public Relations to długofalowe, przemyślane i planowane działania, które pozwalają na realizację długoterminowych celów, ale też reakcję na bieżące zmiany środowiska.

Efekty naszych działań mają przełożenie na osiąganie korzyści biznesowych poprzez skuteczną i efektywną komunikację firmy z otoczeniem

Należy jednak pamiętać, że budowa zaufania i wiarygodności to działania długofalowe.

 Zależy Ci na zdobyciu, utrzymaniu i pielęgnowaniu wizerunku firmy Adventure Media to dobry adres.

 

 

Ostatnio dodane artykuły

9 września 2024

Nowy tekst na BLOGU

Autentyczność w komunikacji i PR: Buduj trwałe relacje z klientami W dzisiejszym świecie, w którym każdy z nas jest bombardowany setkami komunikatów każdego dnia, autentyczność stała się kluczowym elementem budowania trwałych relacji. W public relations (PR), gdzie podstawą sukcesu jest zaufanie, autentyczna komunikacja z klientami to nie tylko chwilowy trend, lecz fundament długoterminowego sukcesu. CZYTAJ WIĘCEJ NA NASZYM BLOGU…

czytaj więcej
30 lipca 2024

SIŁA MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH: Aksam i Paluszki Beskidzkie

Media społecznościowe w dzisiejszych czasach to nie tylko narzędzie komunikacji, ale potężna platforma, która może kształtować opinię publiczną, mobilizować społeczności i wywierać realny wpływ na działania firm oraz ludzi. Historia firmy Aksam, producenta popularnych Paluszków Beskidzkich z Osieka spod Oświęcimia, stanowi doskonały tego przykład. Cały tekst na naszym blogu…

czytaj więcej