Czym jest monitoring mediów i do czego służy?

21 sierpnia 2019

Monitoring to jedno z podstawowych narzędzi w Naszych rękach💪

Pozwala odpowiedzieć na pytanie, jakie media zamieściły informację o danej firmie. Niezależnie od tego, gdzie dana publikacja się ukazała – w prasie, Internecie, Telewizji oraz w Social Mediach. 📊🗞🔈

Dzięki monitoringowi uzyskuje się pełen zestaw informacji na temat wizerunku firmy w mediach. 🧐🤝👍

👉Chcesz wiedzieć co o Twojej firmie „mówią w mediach“? Zapraszamy do kontaktu ☎️☎️ 604 231 738

Ostatnio dodane artykuły

9 września 2024

Nowy tekst na BLOGU

Autentyczność w komunikacji i PR: Buduj trwałe relacje z klientami W dzisiejszym świecie, w którym każdy z nas jest bombardowany setkami komunikatów każdego dnia, autentyczność stała się kluczowym elementem budowania trwałych relacji. W public relations (PR), gdzie podstawą sukcesu jest zaufanie, autentyczna komunikacja z klientami to nie tylko chwilowy trend, lecz fundament długoterminowego sukcesu. CZYTAJ WIĘCEJ NA NASZYM BLOGU…

czytaj więcej
30 lipca 2024

SIŁA MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH: Aksam i Paluszki Beskidzkie

Media społecznościowe w dzisiejszych czasach to nie tylko narzędzie komunikacji, ale potężna platforma, która może kształtować opinię publiczną, mobilizować społeczności i wywierać realny wpływ na działania firm oraz ludzi. Historia firmy Aksam, producenta popularnych Paluszków Beskidzkich z Osieka spod Oświęcimia, stanowi doskonały tego przykład. Cały tekst na naszym blogu…

czytaj więcej