Relacje z mediami

Chcesz budować wizerunek atrakcyjnego pracodawcy, solidnego wykonawcy, eksperta w swojej dziedzinie? Nie zostawiaj tego przypadkowi. Razem z nami zbudujesz relacje z mediami w sposób przemyślany, systematyczny. Dostarczamy mediom regularnie ciekawych i rzetelnych informacji, zarówno zaplanowanych jak i stanowiących reakcję na bieżące wydarzenia.

Pozytywne publikacje w mediach:

  • to pozytywny rozgłos,
  • są bardziej wiarygodne od reklam i sponsorowanych tekstów,
  • budują prestiż firmy,
  • budują zaufanie do działań firmy

Nasze wybrane publikacje – materiały na temat naszych klientów – tutaj.

Proponujemy:

I. Prowadzenie biura prasowego:

  • analiza wizerunku w mediach – sprawdzimy czy i w jakim kontekście Twoja firma pojawiała się dotychczas w mediach,
  • współpraca z mediami – jesteśmy w kontakcie z redakcjami, odpowiadamy na ich potrzeby i zapytania dostarczając informacji o Twojej firmie,
  • przygotowanie informacji prasowych i dostarczenie ich dziennikarzom – piszemy o nowych produktach, Twoich osiągnięciach, ciekawych wydarzeniach dot. firmy,
  • obsługa prasowa wydarzeń firmowych (relacje z targów, konferencji i innych eventów),
  • organizacja wydarzeń medialnych – konferencje prasowe, briefingi, śniadania prasowe itp

II. Monitoring mediów:

  • dostarczamy informacji o publikacjach w mediach, jakie pojawiły się na temat naszego Klienta
  • dostarczymy analizy ilościowej i jakościowej publikacji
  • dzięki monitoringowi mediów dowiecie się, jak Twoja firma czy też działania są odbierane, jak reaguje na nie potencjalny odbiorca

Są to działania długofalowe. Rozwiązanie dedykowane firmom i instytucjom, którym zależy na zbudowaniu trwałych relacji z mediami i grupami docelowymi.

 

III. Media społecznościowe:

Media społecznościowe traktujemy jako uzupełnienie działań PR w szerszym kontekście.

Obecność w mediach społecznościowych może przynieść wymierne korzyści biznesowe.

Zaprojektujemy i zrealizujemy działania, które Ci w tym pomogą:

  • opracujemy strategię obecności
  • będziemy administrować kontem
  • przygotujemy wpisy i grafiki
  • będziemy monitorować zachowania fanów i odpowiadać na ich reakcje.

 

Relacje z mediami, obsługa prasowa, biuro prasowe, monitoring mediów, media społecznościowe.