馃厹馃厫馃叀馃厷馃厰馃叄馃厴馃厺馃厲 馃厰馃厱馃厰馃厹馃厰馃叀馃叏馃厭馃叐馃厺馃叏

16 wrze艣nia 2020
馃敻Ta do艣膰 poetycko brzmi膮ca nazwa kryje stosunkowo proste i powszechne dzia艂ania, kt贸re zna ka偶dy, kto dzia艂a
w Social Mediach 馃榿
馃敹Efemeryczny, czyli w艂a艣ciwie jaki? Samo to s艂owo oznacza po prostu kr贸tkotrwa艂y, przelotny, ulotny, przemijaj膮cy. Takie w艂a艣nie s膮 bardzo popularne ostatnimi czasy relacje na Instagramie, Facebooku czy Snapchat!
馃敻Jest to spos贸b chwilowego, tymczasowego przedstawiania tre艣ci, kt贸re chcemy, aby inni mogli widzie膰 np. tylko raz (Snapchat) lub przez okre艣lony czas (Facebook, Instagram).
馃憠Dlaczego warto postawi膰 na content efemeryczny?
馃敼Przede wszystkim daje on ZASI臉G.
馃敼 Wywo艂uje natychmiastow膮 reakcj臋 osoby ogl膮daj膮cej w postaci np. zakupu danego produktu b膮d藕 zarejestrowania si臋 w konkretnym serwisie. Co wi臋cej, taka reakcja odbiorcy mo偶e zosta膰 znacznie przyspieszona dzi臋ki zamieszczonym w niej dodatkowym bod藕com (obni偶ki cen, gratisy)
馃敼 Dzi臋ki takim tre艣ciom firma ma szans臋 pokaza膰 jak dzia艂a na co dzie艅. W贸wczas odbiorcy maj膮 szans臋 zajrze膰 do 艣rodka firmy z kt贸rej us艂ug korzystaj膮. Z pewno艣ci膮 jest to pomocne w ukazaniu si臋 jako “ludzkiego brandu” za kt贸rym stoj膮 prawdziwi ludzi i a nie boty.
馃敹O zaletach contentu efemerycznego mo偶emy jeszcze d艂ugo opowiada膰! Je偶eli interesuj膮 Ci臋 nowinki z dzieciny medi贸w spo艂eczno艣ciowych b膮d藕 chcia艂by艣, aby SM Twojej firmy zyska艂o powiew 艣wie偶o艣ci zadzwo艅 do Nas!

Ostatnio dodane artyku艂y

9 wrze艣nia 2024

Nowy tekst na BLOGU

Autentyczno艣膰 w komunikacji i PR: Buduj trwa艂e relacje z klientami W dzisiejszym 艣wiecie, w kt贸rym ka偶dy z nas jest bombardowany setkami komunikat贸w ka偶dego dnia, autentyczno艣膰 sta艂a si臋 kluczowym elementem budowania trwa艂ych relacji. W public relations (PR), gdzie podstaw膮 sukcesu jest zaufanie, autentyczna komunikacja z klientami to nie tylko chwilowy trend, lecz fundament d艂ugoterminowego sukcesu. CZYTAJ WI臉CEJ NA NASZYM BLOGU…

czytaj wi臋cej
30 lipca 2024

SI艁A MEDI脫W SPO艁ECZNO艢CIOWYCH: Aksam i Paluszki Beskidzkie

Media spo艂eczno艣ciowe w dzisiejszych czasach to nie tylko narz臋dzie komunikacji, ale pot臋偶na platforma, kt贸ra mo偶e kszta艂towa膰 opini臋 publiczn膮, mobilizowa膰 spo艂eczno艣ci i wywiera膰 realny wp艂yw na dzia艂ania firm oraz ludzi. Historia firmy Aksam, producenta popularnych Paluszk贸w Beskidzkich z Osieka spod O艣wi臋cimia, stanowi doskona艂y tego przyk艂ad. Ca艂y tekst na naszym blogu…

czytaj wi臋cej