Weź udział w konferencji Transformacja czy Katastrofa: Przedsiębiorczość w czasach ESG i ZR

29 maja 2024

‼Nadszedł ważny moment w którym mamy zaszczyt zaprosić Was na wydarzenie, którego jesteśmy jednym z organizatorów!

Konferencja Transformacja czy Katastrofa: Przedsiębiorczość w czasach ESG i ZR odbędzie się 17 czerwca br. na Zamku Piastowskim w Raciborzu.

🌎Świat się zmienia a biznes musi się dostosowywać do zmieniającego się otoczenia społecznego, gospodarczego, prawnego, energetycznego i środowiskowego.

🔹Czy przedsiębiorcy i organizacje w regionie są gotowi na transformację swojej działalności? Czy jesteśmy świadomi zachodzących zmian i wymagań?

🔹Zapraszamy do udziału w konferencji, na której poruszymy tematy dotyczące przyszłości biznesu i przedsiębiorczości.

‼Naszym głównym celem jest dzielenie się wiedzą, pokazywanie szans i zagrożeń ale również zaproponowanie planu działań na najbliższy czas.

‼Patronat honorowy nad wydarzeniem objął prof. dr hab. inż. Jerzy Buzek

👉17 Czerwca 2024 r. godz. 09.00 – 15.00. Zamek Piastowski w Raciborzu

👉Organizatorami wydarzenia są: Instytut Wspierania Biznesu, GK2, Adventure Media – wiemy, jak robić dobry PR oraz Fundacja Zrównoważonego Rozwoju.

👉Pomysłodawczyniami i prowadzącymi konferencje są: Aleksandra Dik (Instytut Wspierania Biznesu, Adventure Media) i Joanna Kruszewska (Fundacja Zrównoważonego Rozwoju i GK2 – szkolenia serwis).

Zapraszamy do śledzenie strony Transformacja czy Katastrofa: Przedsiębiorczość w czasach ESG i ZR

REJESTRACJA:

✅Rejestracja uczestników pod linkiem poniżej:

https://app.evenea.pl/event/897135-1/

➡️Udział w konferencji jest bezpłatny – liczba miejsc ograniczona.

#konferencjaesg#transformacjaczykatastrofa#konferencjaraciborz#zrownowazonyrozwoj#instytutwspieraniabiznesu

Ostatnio dodane artykuły

9 września 2024

Nowy tekst na BLOGU

Autentyczność w komunikacji i PR: Buduj trwałe relacje z klientami W dzisiejszym świecie, w którym każdy z nas jest bombardowany setkami komunikatów każdego dnia, autentyczność stała się kluczowym elementem budowania trwałych relacji. W public relations (PR), gdzie podstawą sukcesu jest zaufanie, autentyczna komunikacja z klientami to nie tylko chwilowy trend, lecz fundament długoterminowego sukcesu. CZYTAJ WIĘCEJ NA NASZYM BLOGU…

czytaj więcej
30 lipca 2024

SIŁA MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH: Aksam i Paluszki Beskidzkie

Media społecznościowe w dzisiejszych czasach to nie tylko narzędzie komunikacji, ale potężna platforma, która może kształtować opinię publiczną, mobilizować społeczności i wywierać realny wpływ na działania firm oraz ludzi. Historia firmy Aksam, producenta popularnych Paluszków Beskidzkich z Osieka spod Oświęcimia, stanowi doskonały tego przykład. Cały tekst na naszym blogu…

czytaj więcej