Nadszedł ważny moment w którym mamy zaszczyt zaprosić Was na wydarzenie, którego jesteśmy jednym z organizatorów!
Konferencja Transformacja czy Katastrofa: Przedsiębiorczość w czasach ESG i ZR odbędzie się 17 czerwca br. na Zamku Piastowskim w Raciborzu.
Świat się zmienia a biznes musi się dostosowywać do zmieniającego się otoczenia społecznego, gospodarczego, prawnego, energetycznego i środowiskowego.
Czy przedsiębiorcy i organizacje w regionie są gotowi na transformację swojej działalności? Czy jesteśmy świadomi zachodzących zmian i wymagań?
Zapraszamy do udziału w konferencji, na której poruszymy tematy dotyczące przyszłości biznesu i przedsiębiorczości.
Naszym głównym celem jest dzielenie się wiedzą, pokazywanie szans i zagrożeń ale również zaproponowanie planu działań na najbliższy czas.
Patronat honorowy nad wydarzeniem objął prof. dr hab. inż. Jerzy Buzek
17 Czerwca 2024 r. godz. 09.00 – 15.00. Zamek Piastowski w Raciborzu
Organizatorami wydarzenia są: Instytut Wspierania Biznesu, GK2, Adventure Media – wiemy, jak robić dobry PR oraz Fundacja Zrównoważonego Rozwoju.
Pomysłodawczyniami i prowadzącymi konferencje są: Aleksandra Dik (Instytut Wspierania Biznesu, Adventure Media) i Joanna Kruszewska (Fundacja Zrównoważonego Rozwoju i GK2 – szkolenia serwis).
Zapraszamy do śledzenie strony Transformacja czy Katastrofa: Przedsiębiorczość w czasach ESG i ZR
REJESTRACJA:
Rejestracja uczestników pod linkiem poniżej:
https://app.evenea.pl/event/897135-1/
Udział w konferencji jest bezpłatny – liczba miejsc ograniczona.
#konferencjaesg#transformacjaczykatastrofa#konferencjaraciborz#zrownowazonyrozwoj#instytutwspieraniabiznesu
Ponad 2 miliony osób na całym świecie uczestniczyło w warsztatach Mozaiki Klimatycznej – interaktywnych zajęciach, które w zrozumiały i angażujący sposób tłumaczą mechanizmy zmian klimatycznych. W Adventure Media prowadzimy te warsztaty. Z tekstu dowiesz się więcej o zajęciach oraz ich specyfice.
czytaj więcejAutentyczność w komunikacji i PR: Buduj trwałe relacje z klientami W dzisiejszym świecie, w którym każdy z nas jest bombardowany setkami komunikatów każdego dnia, autentyczność stała się kluczowym elementem budowania trwałych relacji. W public relations (PR), gdzie podstawą sukcesu jest zaufanie, autentyczna komunikacja z klientami to nie tylko chwilowy trend, lecz fundament długoterminowego sukcesu. CZYTAJ WIĘCEJ NA NASZYM BLOGU…
czytaj więcej